Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Har googlet litt rundt, og funnet en del som mener maks behandlingstid på søknad om engangsstønad er fire uker. Stemmer dette?? Jeg har lett litt rundt på NAV sine sider, men finner ikke noe om maks behandlingstid. Kun info om når søknaden kan leveres, når man tidligst kan få stønaden utbetalt osv..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Jeg kan ikke svare på nøyaktig det du spør om, men jeg kan gi av min erfaring. I 2008 søkte jeg rehab.penger, da tok det 13 uker og mange purringer før jeg fikk svar. Så søkte jeg utvidet rehab.penger i nov. i 2009 da fikk jeg et brev kort tid etter jeg hadde sendt søknaden hvor det stod at det tok maks 4 uker. Jeg fikk svar etter 3 uker.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Oj, håper ikke jeg må vente så lenge. Hadde trengt de pengene sårt ganske så snart egentlig:-) HI
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Nei som sagt tror jeg de holder den maks 4 uker nå altså. De slet veldig i 2008/starten på 2009. Tror de er flinkere til å holde frister nå.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Jeg fikk brev etter at jeg hadde søkt om engangsstønad at det var to måneders behandlingstid, så at det er MAKS fire uker kan ikke stemme. Ergo vil jeg ikke få stønaden før etter at barnet mitt er født siden jeg ikke søkte før jeg var 34 uker på vei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå