Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Vet det er vanlig som etternavn, men synes det er så utrolig fint.. Lurer bare på om de fleste her ville ha oppfattet det som etternavn. Vurderer mellomnavn i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Jeg synes det er nydelig! Men du må skrive det LYKKE. Ellers blir det surr. Vet om to søstre som heter Lykke og Lerke:-D Med danske aner. Veldig koselig. Elsker mellomnavn også. Hørte om en som nylig fikk navnet Lykke Olivia.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Er ikke det et vanlig jentenavn i Danmark? Jeg syntes Lykke er et fantastisk vakkert pikenavn:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Å, Lykke Olivia var nydelig! Enig i at det er best å skrive Lykke HI
Gjest sug lut Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Lykke er fint. Lyche er definitivt etternavn.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Skjønner virkelig IKKE hvordan noen NORSKE mennesker virkelig kan kalle datteren sin for Lykke!!! Snakk om mobbing når jenta blir eldre da!?!?! ulykkelige lykke
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #9 Skrevet 12. april 2010 Blir ikke ulykkelig når man heter Lykke da vet du Hehe Da er det vel verre med navn som Bjørn osv spør du meg.
Gjøkeredet③ Skrevet 12. april 2010 #11 Skrevet 12. april 2010 Jeg syntes det er et fantastisk navn. Det står øverst på lista mi hvis jeg noen gang skulle få en jente:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå