yeah:) Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Det er 4 dager til IKM. Jeg er kvalmen i dag (og jeg er ikke syk. Kjennes ikke ut som slik kvalme som når du er syk. Kjennes ut som begynnelsen på begynnelsen på sist jeg var gravid egentli). Føler jeg har dagens middag langt oppi halsen! Hmmm...klarer ikke å la være å håpe...men jeg må ikke få for store forhåpninger da.
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Jeg fikk en kvalmebølge over meg 3-4 dager før IKM. Den kom fort og varte en liten stund, men ga seg når jeg fikk i meg litt mat.
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Og da var jeg gravid, glemte å skrive det
yeah:) Skrevet 12. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2010 hihi,åh, nå kjenner jeg spenningen stiger;)...har en liten følelse av at det er noe på gang her altså:)
mamma til twins Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Jeg var kvalm en hel uke før IKM sist jeg ble gravid. :-)
..snøklokke.. Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Da må du jo telle dagene nå, til du kan ta en test:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå