Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Jeg har bursdag snart, og lurer på om jeg skal feire med mine venninner. Jeg har ikke så mange, så vi blir bare noen få. Mange av venninne mine har aldri møtt hverandre før. Er det ok å invitere de sammen? Tenker å ha noe helt enkelt, taco og kake kanskje. Jeg har ei snuppe på 5 mnd som jeg ammer, så ikke aktuelt å ha noe fyllekalas. Ingen av mine venninner som drikker noe spesielt heller. Jeg liker bursdag, syns det er hyggelig å feire. Hva syns dere? Dere kan så klart ikke fortelle meg hva jeg skal gjøre, men lurer på hva dere andre gjør:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Jeg har få venninner som ikke kjenner hverandre, og når jeg i tillegg har litt angst for å invitere til sammenkomst, så orker jeg ikke stresset. Så vidt jeg feirer med familie egentlig
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Jeg har kun feiret 30 års dagen siden jeg var 16 år. Ellers er det kun en litt bedre middag hjemme og en kake.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Jeg har alltid en liten venninnebursdagsfest med min nærmeste venner - den siste nå da jeg ble 35 år. Synes det rett og slett er koselig å samle dem og feire meg selv litt:o) Så om du synes det er koselig å feire bursdag, hadde jeg bare gjort det!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Jeg har alltid feiret med familie en dag, og fest med venner en annen dag/evt. senere på kvelden. Har bursdag midt i sommerferien, så har blitt litt tradisjon med grillfest på dagen min, og ut på byen etterpå. Nå er jeg gravid, med termin rundt de tider, så spørs hvordan det blir i år.
Fire småtroll Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Vi var ute og spiste middag med to vennepar da jeg ble 30 år, var det ene venneparet som kom med forslaget (ikke jeg selv). Ellers feirer jeg med storfamilien. Inviterer søsken og svigerinner/svogere, foreldre, svigerforeldre, tante- og onkelbarn til middag og kaker så ofte jeg har sjansen
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Familie. Sluttet å feire bursdag "ute" når jeg ble 20 år.
petite fleur Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Feirer alltid bursdagen min, enten med kake og kaffe for alle sammen, eller kun for familien og så fest for vennene mine en annen dag. I fjor hadde vi (samboeren min har bursdag noen dager før meg) grillfest for både venner og familie, utpå kvelden ble det vin og til slutt ut på byen. Digger å feire store og små begivenheter sammen med de jeg er glad i ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #9 Skrevet 12. april 2010 Pleier bare ha familieselsakp, men lurer på å ta en jentefest dette året siden jeg har bursdag på en lørdag. Blir 29 i år, så da får jeg feire at jeg enda har et helt år igjen til det skumle 30-tallet.. Neste år når jeg blir 30 blir det nok vennefest også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå