Gå til innhold

Finnes det virkelig bare én butikk i hele Bergen som selger barnevogner????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å søke på barneutstyrsbutikker via google, men jeg finner kun "Barnevognservice" i C. Sundtsgt.

Er dette den eneste???

Skrevet

Barnas Hus / Reflex på Nordås har også.

Og så er det en butikk på Midtun men jeg husker ikke hva den heter.

Barnevognservice i C.Sundtsgt. er vel Simobutikken om jeg ikke tar helt feil.

Skrevet

Barnas hus i Åsane, Brio på Vestkanten, en barneutstyrbutikk i Drotningsvik...

Skrevet

Jeg kjøpte stellekommode på en butikk på Gullgruven i Åsane. Der hadde de barnevogner også. Husker ikke hva butikken het, men det var i 2. etg der ihvertfall.

Skrevet

Barnas hus på Nordås og Åsane, Simobutikken i C Sundtsgate og på Gullgruven (dei har mange andre vogner enn Simo) Babykos i Kalfaret, Biteringen på Midttun er dei eg har vore i. Og endå er det visst fleire i Bergen Vest.

Skrevet

Ok.... Så for å få sett og sammenlignet modeller, så må jeg i mange ulike butikker?????

Er ikke vant til det jeg, der jeg kommer fra var det 2-3 barneutstyrsbutikker i hele dstriktet og alle førte alle merker....

Tror det blir Simo på meg, men ville gjerne sett og testet de andre modellene også jeg da... :S

Skrevet

Du må kanskje gjøre en innsats selv, frøken:-)

Skrevet

Simobutikken/barnevognservice har mange merker(Simo, Brio, Emmaljunga, Tfk, Easywalker og mange flere), så ingen problem å prøve og sammenligne flere merker.

Skrevet

Hehe Ja regnet jo med å gjøre det selv, men hadde håpet å kunne dra til én butikk og få sjekket ut i allefall de vanligeste modellene... Ikke å måtte dra til en butkk for Simo, en for Brio osv... :S Er det virkelig vanlig?

Skrevet

Barnas hus har også mange merker. Hvis du går på nettsidene til Barnevognservice og Barnas hus ser du utvalget deres.

Skrevet

Ok :)

Takk for svar. Da får jeg ta meg en tur til C.Sundts gt i første omgang da kanskje... den er den nermeste i allefall.

Ellers er det jo lettvindt om man allikevel er i Åsane å dra innom der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...