Frk Marge Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Prøver å søke på barneutstyrsbutikker via google, men jeg finner kun "Barnevognservice" i C. Sundtsgt. Er dette den eneste???
Monajenten Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Barnas Hus / Reflex på Nordås har også. Og så er det en butikk på Midtun men jeg husker ikke hva den heter. Barnevognservice i C.Sundtsgt. er vel Simobutikken om jeg ikke tar helt feil.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Barnas hus i Åsane, Brio på Vestkanten, en barneutstyrbutikk i Drotningsvik...
Trultetryne Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Jeg kjøpte stellekommode på en butikk på Gullgruven i Åsane. Der hadde de barnevogner også. Husker ikke hva butikken het, men det var i 2. etg der ihvertfall.
soleia Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Barnas hus på Nordås og Åsane, Simobutikken i C Sundtsgate og på Gullgruven (dei har mange andre vogner enn Simo) Babykos i Kalfaret, Biteringen på Midttun er dei eg har vore i. Og endå er det visst fleire i Bergen Vest.
Frk Marge Skrevet 12. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2010 Ok.... Så for å få sett og sammenlignet modeller, så må jeg i mange ulike butikker????? Er ikke vant til det jeg, der jeg kommer fra var det 2-3 barneutstyrsbutikker i hele dstriktet og alle førte alle merker.... Tror det blir Simo på meg, men ville gjerne sett og testet de andre modellene også jeg da... :S
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Du må kanskje gjøre en innsats selv, frøken:-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Simobutikken/barnevognservice har mange merker(Simo, Brio, Emmaljunga, Tfk, Easywalker og mange flere), så ingen problem å prøve og sammenligne flere merker.
Frk Marge Skrevet 12. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 12. april 2010 Hehe Ja regnet jo med å gjøre det selv, men hadde håpet å kunne dra til én butikk og få sjekket ut i allefall de vanligeste modellene... Ikke å måtte dra til en butkk for Simo, en for Brio osv... :S Er det virkelig vanlig?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #10 Skrevet 12. april 2010 Barnas hus har også mange merker. Hvis du går på nettsidene til Barnevognservice og Barnas hus ser du utvalget deres.
Frk Marge Skrevet 12. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 12. april 2010 Ok Takk for svar. Da får jeg ta meg en tur til C.Sundts gt i første omgang da kanskje... den er den nermeste i allefall. Ellers er det jo lettvindt om man allikevel er i Åsane å dra innom der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå