Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som tok el-test for å se om dere var gravide, brukte dere først el-test og grav-test etterpå. Fikk dere begge testene positiv eller bare grav-testen. Jeg tok el-test i dag men den var negativ. er redd for å ta grav-test hvis den også er negativ. skulle hatt mensen i helga. har masse strekksmerter i livmor men ingen andre symptomer i det hele tatt.

Noen som har opplevd det samme

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det der er forskjellig fra person til person. Jeg hadde ikke stolt på el-test, men heller gått å kjøpe en skikkelig test:) Lykke til.

Skrevet

Jeg tok en el-test enten et par dager før ikm eller på ikm (syklus hadde vært litt teit måneden før, så hadde ikke helt oversikt). Den var uansett negativ. Så venta jeg et par dager til, til det som var fire dager over ikm etter min vanlige syklus, tok graviditetstest og den var positiv =)

Skrevet

Tusen takk for svar. Det blir veldig spennende. Tenkte å vente med test til helgen hvis TR ikke har kommet. Men har ikke noe tegn til at TR skal komme, jeg var litt uggen i magen for et par uker siden det varte ca 4-5 dager også gikk det over. har endel smerter i livmorområdet, kjenner at når ejg gjør mye så strekker det veldig og det kjennes ut som jeg er øm og støl. veldig rart, men jeg håper på positiv test til helgen.

Skrevet

Den følelsen i magen høres veldig typisk ut, men jeg vil ikke gi deg falske forhåpninger. Jeg har enormt mye strekk i magen og det var det som gjorde at jeg kjøpte test. Har ikke noen andre symptomer som ikke kunne vært pms.

Skrevet

Gleder meg bare mer og mer. har litt utflod også det ser ut som el-slim med hvitt i. er ikke så mye som kommer i trusa, men det er litt når ejg tørker meg. livmortappen vet jeg ikke hvordan jeg skal tolke. den er høyt og lavt annenhver dag nesten, og jeg vet ikke om den er åpen eller lukket og det er ikke noe slimpropp der. Men jeg får håpe på det beste.

Skrevet

jeg hadde positiv EL test 4 dager før IKM...

Negativ G test 2 dager etter IKM.

Fortsatt ingen tante på besøk, så jeg tok ny EL test på dag 5 over IKM, den var også negativ.

Men på dag 8 fikk jeg svak positiv G test.

testet med EL test på dag 9, Positiv

Og G test på dag 10 lyste det et stort og fint kryss mot meg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...