Gå til innhold

Er det slik at symptomene kommer tidligere 3 gang? For ikke å snakke om magen...

..snøklokke..

Anbefalte innlegg

Magen eser ut allerede, det strekker i livmor og senefester konstant, kvalmen har slått inn for fullt og hodepinen har meldt sin ankomst. Jeg er i uke 6, og kan ikke huske at det var så tydelig de andre gangene.. Noen andre som vil dele erfaringer?

Fortsetter under...

Kan skrive under på alt du skrev. Har vært kvalm med de to første også, men ikke så ille! Er nå 11 uker på vei og har skikkelig gravidmage. Vet jo at det bare er fett, men den har akkurat den formen og kan ikke skjules :(

Men det føles som om kvalmen er på vei tilbake noen dager, det er jo lov å håpe :)

Lykke til, og hold ut ;)

Signerer her..

Her andregangs, og lå strak i 5 uker med kvalme og oppkast. Symptomene har kommet som på samlebånd... Magen har nå den siste uken skutt ut. Er 12+5.

Forrige gang var ikke magen synlig før uke 17 og jeg hadde ikke andre symptomer enn ømme og voksende bryster..

Hehe, godt å høre det er flere! Jeg har jo seriøst problemer med klær akkurat nå, er pinntynn så magen syns liksom så ubønnhørlig.. Hadde tenkt å holde det skjult til uke 8-9 ihvertfall.. Får kjøpe store tunikaer tror jeg:)

Humørsvingningene er på plass de og, og brystene har allerede begynt å vokse. Det er bare helt utrolig så fort det skjer!! For et mirakel, egentlig:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...