Gå til innhold

Babyen vil bare ha den ene puppen..

Anbefalte innlegg

Lillegutt på 5 mnd er ikke interessert i den ene puppen, slipper bare etter bittelitt suging, så ender med at han får den andre, som har masse melk og virker som melka kommer lett. Tror den andre er "tregere" med å slippe melka, og det har han ikke tålmodighet til! Han spiser fra begge på natta, da. Det har vært sånn noen uker, og resultater er jo en pupp med masse melk i og en med lite.

Han er generelt opptatt av alt annet enn å spise for tida, så har liksom endt med at han har fått den "fulle" puppen i stedet for å stresse for mye med den andre (prøver jeg for lenge på den ender det med at han ikke gidder å spise fra noen av puppene..)

Ønsker jo ikke å "avslutte" den ene puppen, noen som har tips? Og fører dette til at det produseres mindre melk totalt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141714013-babyen-vil-bare-ha-den-ene-puppen/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg har en jente på 9 uker med samme problem. Hun virket i tillegg ofte utilpass de gangene jeg fikk henne til å ta den høyre puppen. Jeg tok henne med til kiropraktor og det viste seg at hun hadde en skikkelig låsning på høyre siden i nakken. Allerede første behandling gjorde underverker! Ikke bare tok hun begge bryst uten problemer, hun sov bedre også. Anbefales!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...