Februargutten Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 I dag er jeg 7 dpo. Trodde vel egentlig det ikke ville klaffe denne måneden fordi vi har vært slitne, og hatt dårlig med sex omkring EL. Men er ganske sikker på at vi har hatt sex innenfor i allefall 1 av dagene det kan klaffe. I dag begynte jeg å blø litt tynt, rødt blod. Jeg skal ikke ha TR før søndag 18., og pleier å ha veldig regelmessig mens. Er så spent nå på om jeg fortsatt blør i morgen, og det kanskje er mensen som har kommet ALTFOR tidlig, eller om det avtar og viser seg å være en festeblødning. Leser på ulike forum på nett at det er forskjell på både varighet, mengde og utseende på festeblødninger, men har så lyst til å få svar NÅ! Åh, spennende.... Har ømme bryster (mest høyre!?), litt øm i korsryggen (ikke så mye som jeg pleier når jeg har mensen) og litt tung i hodet. Ellers ingenting, og vet jo at disse tegnene kan være innbildt Har dere hatt festeblødning ved tidligere svangerskap? Er det evt. tegn jeg kan se etter som skiller dette fra vanlig mensen??
Februargutten Skrevet 12. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 12. april 2010 Holdt forresten på å klø meg i hjel på lørdag... er ikke det også et tegn? Haha... blir gal av dette, jeg!
Februargutten Skrevet 13. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2010 Ingen som kan svare? Blør fortsatt bittelitt i dag, men det er helt tyntflytende, veldig lite og bare nok til at jeg akkurat trenger et truseinnlegg. Synes det er rart at det har fortsatt i dag også. Hva annet kan det evt. være? Ved kjemisk graviditet/SA innbiller jeg meg at det kommer mer blod, og kanskje tjukkere?
lykke c Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Hei hei, Det kan godt hende at det er festeblødning du har. Jeg hadde småblødning i tre dager da jeg gikk gravid første gangen. Men på en annen side, nå har jeg småblødninger her og der og overalt, og hver mnd tror jeg det er festeblødning....! Så det er ikke lett å si hva som skjer med kroppen vår før evt positiv test:) Lykke til de neste dagene og håper at det ER festeblødning!
Carina har to små gull Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Jeg har også opplevd det noen ganger og tok det opp med gyn legen min. Han sa at slimhinnene i livmora kan bli litt skjøre til tider slik at blodkar sprekker. Er helt normalt og helt ufarlig. Men.. Jeg krysser for at det er festeblødning du har Masse lykke til
Februargutten Skrevet 14. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2010 Tusen takk, begge to! Det hjalp meg litt til å stresse ned litt. Blir gal av dette jeg. Hvert minste lille tegn får meg helt ut av fokus. VIL BLI GRAVID!!! Lykke, lykke til dere også!!! Satser på at det klorer seg fast spirer for alle mann snart Alison
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå