Gå til innhold

Dagens facebook-status:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skam deg Stoltenberg og Norge.....Vi har barn som går til sengs uten mat.. Eldre som går uten medisin.....Mentalt syke uten behandling.... Militære uten riktig og nok utstyr......enda sender vi millioner til andre land før vi hjelper vårt eget... 99% av befolkningen har ikke mot til å kopiere og reposte denne!!!!..... jeg er en av de 1% som tørr og si ifra

Det er bra noen bruker energi på å lage slike ureflekterte og lavpanna statusoppdateringer. Hvis jeg ikke har kopiert dette på min egen statuslinje, er det nok fordi jeg er feig - og ikke fundamentalt uenig...

S.T.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommenterte en slik selv nettopp, at det ikke akkurat var feighet det stod på, men en litt anderledes tankegang ;-)

Skrevet

Sitter og glor på det samme.. Kan ikke si jeg hadde følt meg så intelligent hvis jeg måtte uttrykke mitt misnøye med regjeringen og dens styring av økonomien med en "kjedestatus" på facebook.

Nei! Takker meg til mine egne meninger og mine egne ord!

Skrevet

He he. Måtte kommentere den selv også... Er nok ikke for feig til å si hva jeg mener, ei heller hvis jeg er uenig i de feige 99 % av norges befolkning som de hevder å ha i ryggen.

Blir bare så sjokkert over hvor usolidariske og usympatiske folk er villige til å stå fram som...

hi

Skrevet

Hadde håpt å kunne svare at jeg ikke har så teite venner på fb, men et kjapt søk viste at jeg dessverre har nettopp det.

Gjest Tale30
Skrevet

Hvordan søker du opp det? Ble nysgjerrig på mine egne bekjente :)

Skrevet

Søke var feil å si, bladde bare gjennom de siste par sidene på veggen min før den dukket opp hos et par av mine bekjente.

Blir oppriktig sjokkert over at såkalte oppegående mennesker kan være så forkvakla.

Skrevet

Det er noe folk har kopiert inn i sin egen facebookstatus i dag. Bør komme opp på nyhetsoppdateringer det. Kanskje du er heldig og ikke har tette venner?

hi

Gjest Tale30
Skrevet

Ja, jeg finner i alle fall ikke dette hos noen av mine venner. Jeg tror faktisk at jeg har overvekt av venner som for det første ikke har slike meninger, og for det andre ikke kopierer og limer kjede-stsatusmeldinger. Men man kan jo bli overrasket :)

Skrevet

Har sett noen krasse svar på disse stausene, og jeg godter meg :)))) Tør ikke kommentere selv, men jeg er glad for at andre gjør det.

Dette er jo de samme menneskene som tror at Frp er svaret på alt. Lettvint og hjernedødt.

Skrevet

Jeg ble ikke så veldig overrasket. Har et veldig stort sammensurium av venner på FB, bl.a noen som nok er FRP'ere ja, men det er ikke akkurat de jeg er venner-venner med. Mer type fått venneforespørsel og lagt til og så bare blir de værende selv om jeg egentlig ikke kjenner dem så veldig godt. Skal ærlig innrømme at noen beholder jeg som venner kun av underholdningsverdien, mye drama i verden deres og det er litt morsomt å følge med. Uff, så fæl er altså jeg ;-)

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg har definitivt mye rart på listen min jeg også, men jeg får ikke opp alle på veggen min :) Mange gamle kjente fra barne- og ungdomsskole. Jeg tror de henter opp nyheter fra dem man har mest kontakt med, for de som popper opp på veggen min er folk jeg ofte snakker med der inne.

Skrevet

Jeg har åpenbart ingen lavpanna venner på facebook:) Mange derimot har publisert den her:

Hurra for Norge som er et av verdens beste land å bo i! Er du en av de 99% som er hoppende glad for å bo i et land som er så godt stilt at vi kan avse millioner av kroner i hjelp til fattige land (og fremdeles sitte igjen med milliarder til eget bruk), og som synes det er latterlig at rike nordmenn sutrer over at landet vårt bidrar med økonomisk støtte til mennesker i nød, så kopier denne meldingen til statusen din

Skrevet

Takk for den. Kopierer den herved til min status, selv om jeg egentlig er i mot slike kjede-statusmeldinger...

hi

Skrevet

Joda, det er ikke perfekt i norge alle steder, men den stakkars ene prosenten vi sender til folk som befinner seg i den ytterste nød andre steder i verden er ikke der problemet ligger. V i Norge vant i "lotteriet" og snublet over olje utenfor kysten vår. Det er imidlertid verdens felles naturressurser det er snakk om, og det skulle faen meg bare mangle at vi ikke delte noen smuler med de som har vært indre heldige enn oss.

Skrevet

Siden dere er så imot den oppdateringen der, kan dere vær så snill fortelle meg hva godt denne regjeringa egentlig har gjort? For jeg har ikke merket til at ting har blitt bedre eller standarder er blitt opprettholdt!

Avdelinger og hele sykehus blir lagt ned, eldre må leve på toalettet på sykehjem, helsekøene øker, arbeidsledigheten er det ikke noen endring i, og nå skal de pokker meg prøve å få gjennom at en skal betale parkering på absolutt alle offentlige parkeringsplasser (både jobb, skoler, barnehage, kjøpesentre, og utenfor offentlige kontorer ja!)

Så jeg spør enda en gang: Hva har regjeringa egentlig gjort? Annet enn å tydeliggjøre klasseskiller ytterligere?

Skrevet

En av vennene mine hadde også denne på statusen sin, men hun stemte altså SV ved forrige valg. Så, ikke kun FRP-folk som skriver slikt.

Skrevet

Dytter denne, for spørsmålet mitt VIL jeg ha svar på!

Hilsen 17:56 eller hva det nå var

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...