Verbena Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 virkelig hater pappesker =P De neste 2ukene bør gå sinsykt fort og alt som har med oppussing og flytting å gjøre bør gå knirkefritt, hvis ikke så kommer denne dama til å klikke i vinkel farlig fort! Flytting er herlig når man er ferdig med alt, men når man står midt oppi det så hater jeg hele greia intenst!
blond Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Det er du ikke alene om! Det er ikke lite jobb med flytting, neste gang vi flytter tror jeg flyttebyrå er å foretrekke der de kan gjøre all jobben fra pakking inn til pakking ut. Lykke til! Det er sikkert verd strevet når dere kommer i orden på det nye stedet!
Gjest sug lut Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Flytting er et sant helvete, og så varer det mye lenger enn man forestilte seg da man bare var i lykkerus over å ha fått nytt sted å bo. Da tenker man bare at joda, litt pakking, og så flyttedagen. Men det tar jo uker å pakke, og enda flere uker å pakke ut igjen, og noen ting kommer aldri mer tilrette. Bare vær skikkelig merke-nazi, er mitt råd, jo mer detaljer du har på eskene (og på alle sider!) om innhold og ikke minst hvilket rom de skal til, jo bedre glir det. Jeg skal ALDRI flytte mer.
Verbena Skrevet 13. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2010 Dette blir bare den 10ende gangen jeg flytter iløpet av 9år, så jeg har god erfaring med pappeksehelvetet og vet godt at halve jobben med å pakke ut er god merking. Sist brukte vi 15minutter på å pakke ut absolutt alt til kjøkkenet! Så det skal nok gå, men akkurat nå er jeg møkkadrittlei for å si det mildt. Og ikke nok med at jeg må pakke å styre her, hun vi leier av vil jo gjerne ha visninger her før alle møblene forsvinner ut så i dag har jeg faktisk rydda til visning også.... Bra vi får betalt for det denne gangen hvis ikke så hadde ikke blitt noe av den visninga det er værtfall sikkert!
Gjest sug lut Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Oj, ti ganger! Da hadde jeg vært innlagt. Blir det mer permanent flytting denne gangen?
Verbena Skrevet 14. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2010 Må vel ta med at jeg har bodd et sted i nesten 3år inni der også, så har vært noen hyppige flyttinger ja! Nå har vi kjøpt oss leilighet så nå skal jeg bo der til vi vokser ut av den =P Og med tanke på at jeg har klart 2voksne og 2barn på 50kvm og nå har kjøpt 80kvm så skal vi nok klare oss en god stund. Men siden jeg har ny mann så blir det nok noen barn til og da må vi ha noen soverom til, heldigvis er det noen år frem i tid og da er gutta mine så store at de kan hjelpe til. Slemme meg som faktisk får de til å jobbe!! Gleder meg sånn til å være ferdig å kunne sette meg på MIN terrasse med en
Verbena Skrevet 14. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2010 forts: god bok og et glass vin å bare slappe helt av!! Er bare et helvetes hardkjør før den til. Men det blir bra til slutt!
blond Skrevet 16. april 2010 #8 Skrevet 16. april 2010 Her er noe for deg: http://snakk.klikk.no/bolig/b/marias_favoritter/archive/2010/04/14/slik-blir-flytting-moro.aspx
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. april 2010 #9 Skrevet 17. april 2010 Jeg har også akkurat flyttet, men fikk bf til å passe barna og en annen til å hjelpe meg å flytte. Jeg ryddet på plass alt i den nye leiligheten i løpet av 1 1/2 dag. Nettopp fordi jeg ikke trives i pappesker. Håper jeg skal bo her en stund!! Og at det neste gang blir mer eller mindre permanent!! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå