Jente0411*Høygravid!* Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Royal Jelly bindronninggele og solary sin wild yam. Det er samme merke som jeg brukte forrige gang og da med full klaff. spm: Hvor mye tar du om dagen av denne bidroen? jeg har kjøpt samme merket som deg å på pakken står d 1 kapsel 1-2 ganger daglig,men hvor mye tar du? jeg tar også samme WJ,hvor mye tar du av dette?
Bringebærmamma 160611 Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Hei håperpåennr2 har ikke vært her inne på ett par dager derfor litt seint svar fra meg. Jeg ble gravid sist på bidro og WY. Da tok jeg trippel dose med bidro (3x2) og (litt over) dobbel dose WY (5x2). Nå tar jeg bidro sånn som det står på pakken, men nå tar jeg det mest for å å få kroppen tilbake i gjenge igjen etter utskrapningen. Når det blir tid for å sette "inn støtet" i bli-gravid prosessen kommer jeg til å ta samme dose bidro og WY som jeg har gjort tidligere. Lykke til håperpåennr2 håper du får klaff - klem
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 13. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2010 Ok,men d er lov:) Tusen takk for svar,setter veldig pris på d=) da skal jeg prøve d. Ja,håper d går fort så du kan bli gravid å få en flott 2011 baby, jeg hadde en SA i jan, så har brukt forrige syklus til å komme meg på, så nå er jeg klar:-) Tusen takk,å ilige måte-klemtilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå