Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Hjelp ønskes fra dere med erfaring. Jeg er selv ikke konfirmert. Har faktisk bare vært i en konfirmasjon i hele mitt liv. Borgerlig konfirmasjon var ikke et tilbud der jeg vokste opp. Nå har jeg selv konfirmant neste år og skal i samarbeid med eksen (heller ikke konf) lage fest. Men HVA gjør man egentlig. Sånn bortsett fra å spise og holde taler. Kan noen gi meg en oppskrift her? Til alle forumtroll. Ikke gidd å svar her. Trenger seriøse svar.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Synger hvertfall,lager sanger til konfirmanten:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Har selv konfirmant i sommer og foruten vanlig selskap med mat, kaker/kaffe og taler/sanger så er det vel ikke så mye mer som skjer i selve selskapet.. Blir bare for å samles til litt markering og samvær med familie og venner..
brooklyn Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Bortsett fra spisingen og taleholdingen, er det som et vanlig familieselskap, man prater og omgåes, konfirmanten får gaver og presanger, det blir tatt rikelig med bilder av alle gjestene, sammen med konfirmanten, og når man avslutter selskapet i 18-19-tiden, alt etter når det starter (og når konfirmasjonen er på dagen), går alle hvert til sitt og prater om hvor kjekk dagen var. Etter middag (koldtbord, eller hva det nå er), er det kaker og kaffe, og rett og slett trivelig:) Oppskrift vet jeg ikke om dette var, en pitteliten forklaring på hvordan vi har gjort det ihvertfall...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Gavebord, hvor komfrimanten åpner gaver når alle gavene er mottatt og setter dem opp. jeg hadde ikke sang eller tale og er glad for det, så tok vi familie bilde og så var det bilde med meg og alle søskenbarna mine. ellers hadde vi smørbrød og så kaker og kaffe.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Takk for alle svar så langt. Var redd det var mye skikk og bruk og forventninger her, som jeg ikke har peiling på.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Det er vanlig at konfirmantens mor holder strippeshow/dildoshow her jeg er vokst opp. Så jeg ligger i hard trening fram mot konfirmasjonen nå i mai
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #9 Skrevet 12. april 2010 DU kan tydeligvis ikke lese, siden jeg ba sånne megger som deg holde seg unna tråden.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #10 Skrevet 12. april 2010 E hva feiler det deg? Det er jo vanlig å ha det her på møre. Nå må du gi deg. Hvis du roper i skogen får du svar. Fikk du prestasjonsangst kanskje hehe!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå