yeah:) Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Er det bare i forbindelse med EL at tempen stiger...eller kan det også være hvis du er gravid. Har IKM på fredag, så er jo for tidlig å teste meg. Men jeg kjenner meg litt varm, så tror tempen er litt høyere enn normalt. Tenkte jeg sko måle tempen når jeg kommer hjem fra jobb...
Gjest Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Når man skal tempe så burde man tempe hver morgen når man vokner ved ca samme tidspunkt. 30 min forskjell går greit. Før EL holder tempen seg lav, og dagen man har EL kan tempen synke enda litt, så etter EL vil man da se en stigning i tempen. Og tempen vil holde seg høy fram til en eventulel mens. Da vil man se at tempen synker igjen. Om man er gravid så holder tempen seg høy. Det sies at når tempen er høy i 18 dager etter EL er man gravid. (I alle fall stor sjangse for at man er det.) Ble litt rotete dette, men håper det hjalp deg litt:) Lykke til med temping og testing!
yeah:) Skrevet 12. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2010 Tusen takk for svar!! Jeg har ikke hørt om dette med tempen før leste så vidt om det her inne, så ditt svar var til god hjelp:) Når har du IKM?Jeg har på fredag, 16 april...spennende!!
Julie_82 Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Det hjelper ikke så mye å tempe en enkelt dag. Det er mønsteret gjennom hele måneden man må se på. Men håper det beste:)
yeah:) Skrevet 12. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2010 åja,ok. Jaja, men da vet jeg til det neste pp hvis jeg skulle være så uheldig å ikke være gravid nå....men jeg har et lite håp om at jeg er gravid. For jeg er kvalm, og kjenner det stikker litt nederst i magen:)
Gjest Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Bra svarte mitt hjalp:) Jeg tror jeg har IKM 23 april, men ble litt usikker i går da jeg kjennte tappen var åpen igjen. Men har jo høy temp og utfloden tyder også på at EL var da jeg trodde den var, så får bare vente å se:) Spennende da, ikke lenge til du kan teste:)
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Når ein blir gravid har ein ofte ein trefasekurve, dvs tempen stig etter EL og stig litt til ca ei veke etter. Eg hadde eit tydeleg hopp og ventar tvillingar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå