Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 jeg blir så sint, for små ting, å bare på ting- blir sjelden irritert eller sint på smaboeren min, men hvis jeg ikke får opp et lokk, plages med pc`n, glidelåsen setter seg fast, kjennes det ut som det skal klikke i hodet, jeg kjenner nærmest at blodtrykket koker, og det kommer røyk ut av ørene.... slitsomt å ha det slikt.. går utover familielivet også, når samboeren og datteren min må høre på kjeftinga når ting ikke går min vei med engang!'
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Det er i sånne tilfeller å telle til 10 kan hjelpe mye. Om det ikke hjelper på problemet, så hjelper det på tålmodigheten.. Har tendensene jeg også. Skru sammen en flatpakka kommode, fikk meg til å legge meg ned på gulvet!! og begynne å gråte! Og ble liggende der i 2 timer! Bare fordi jeg hadde skrudd sammen en skuff feil, så jeg måtte begynne på ny. Hehe... Men ja. Det ér slitsomt. Men det er bare du også som kan bedre tålmodigheten... Huff...godt jeg ikke skal sku sammen noe sprinkelseng med det første!!!
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Jeg kjenner meg såååå igjen. Jeg har det mest slik når jeg er gravid eller har mensen. Det skjedde med meg ende istad faktisk. Derfor var det litt snodig å lese dette nå. Mannen min hadde satt vognen til babyen i en slik posisjon at jeg ikke får den opp. Jeg har ei venninne på besøk og vi skulle trille. Men det var sjangseløst og få til den vognen nå. Jeg ble så irritert at jeg hadde lyst til å klikke i vinkel, når jeg prøvde å få til den bedritene vogna. åååååååhhhhh..... Så ble jeg sint på mannen min også da, siden han hadde gjort det så tungvindt for meg. Nesten så jeg fikk lyst til å skille meg et lite sekund her. hahaha...herreminhatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå