Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdt ham opp og inntil meg og plutselig ser jeg at hånden er helt blå/sort!

Forferdelig ekkel opplevelse. Tok han fort ned og da kom fargen sakte tilbake. Ringte føden og de trodde at det mest sannsynlig var fordi noe kom litt i klem. Er så redd for hvordan jeg holder ham nå. Tenker på det hele tiden. Og igår holdt jeg hendene mine under hans og så på ham og da holdt hånden på å bli blå igjen!! hva skjer? jeg er jo kjempe forsiktig og holder ikke hardt. Det var samme hånden. Skal på helsestasjonen idag så tenkte å høre der, men er det noen andre her som har opplevd dette?

Fortsetter under...

Skrevet

Tror faktisk jeg hadde ringt legen jeg og fått en time. Det er jo sikkert ikke noe farlig, men best å få det sjekket opp.

Skrevet

ungen mi knytter neven så hardt at den blir mørk blå. da bare tar vi og åpner hånden, og holder den åpen litt, så kommer fargen tilbake

Skrevet

Merket det samme på den lille her en dag jeg skulle bade han. Holdt ikke noe spesielt hardt, men et normalt godt grep i en oljeglatt baby. Rørte litt på armen hans så kom fargen tilbake. Forferdelig ekkelt og følte at jeg hadde gjort noe galt, men vet med meg selv at jeg holdt han slik det skal gjøres når en bader en baby. Han knep igjen handa samtidig, kanskje en kombinasjon til fargen? Ekkel opplevelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...