Ugl@ Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 I går sa min mann til meg: Vennen, vi skal aldri krangle mer! Hadde en liten krangel i helgen, om filleting enkelt og greit. Slik småbarnsforeldre ofte kan ha. Moro er det ikke, men det er heller ingen krise, og det var ikke skriking og brøling heller, men mere stille fresing oss i mellom på et annet rom enn barna befant seg, skjermer dem for krangling. Helt greit synes jeg, og kansje litt sunt også å rense lufta til tider, men å tro at man aldri skal krangle igjen..hehehe...jaja....dream on husband....det skjer neppe....hehe
Mammaen til Isak Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Hehe, det skjer ikke her i heimen i allefall...men så har aldri gubben sagt noe sånt heller Krangler ikke ofte, men en gang i blant så må ting ut..sånn er'e bare!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 hehe, jeg har mer tro på realisme enn optimisme jeg også
Ugl@ Skrevet 12. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2010 For ikke å glemme at etter en krangel har man jo som oftest litt over gjennomsnittlig fyrrig elskov også.....bare det er jo verdt en god krangel.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 nettopp det er det jeg også tenker. Det er sunt med litt krangel, er så deilig å bli venner igjen
Tøysetipp Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Det er jo noe man kan finne på å si fordi man innser at det var en teit krangel. Han vet vel også at det ikke er særlig realistisk. De fleste freser til hverandre og krangler. Jeg freser til samboeren mens arvingen er der jeg. Sånn når vi står på tampen og jeg er stresset og ting bare må skje i et usigelig tregt tempo. Blir ikke mer fyrig sex av den grunn. Har aldri skjønt den greia med at det gir heftigere sex. Er det noe så avtennende som en krangel? Vi diskuterer og kranlger sjeldent, men hun er ikke mer attraktiv når jeg synes hun er vrang eller vanskelig. Det er jo når ting går bra at man finner den andre mer attraktiv. Men, det er meg. Får det dårlig på sexfronten er det jo bare å pule i vei så er det løst. Liksom.
Tøysetipp Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Det vil si. Siste setning skulle bli noe som: Går det dårlig på sexfronten er det bare å krangle så går det løst.
Ugl@ Skrevet 12. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. april 2010 NÅ går det vanligvis svært bra på sex-fronten ellers også her altså. Men det er noe ekstra etter en krangel uansett. Dvs. når vi er venner igjen, er jo rimelig lidenskapelige fra før av, men da blir det regelrett brennhett så vi omtrent riv er klærne av hverandre og spiser hverandre opp...hehe.... Men jeg fyrer aldri i gang en krangel med vilje, ikke han heller av den grunn.
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 12. april 2010 #9 Skrevet 12. april 2010 HAHAHAHAA, for en herlig trykkleif!!! Pule istedenfor krangle... Knis:-D
Gjest sug lut Skrevet 12. april 2010 #10 Skrevet 12. april 2010 Jeg synes faktisk det første alternativet ditt hørtes ut som en bra løsning, Tøysetipp.
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 12. april 2010 #11 Skrevet 12. april 2010 Pul i vei, så ordnes sexproblemene i heimen. Ekke verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå