Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Man får et inntrykk både gjennom media, og andre hold om at når du blir og er gravid så er det en lykkelig tid. Du skal være tilfreds, alle gravide er lykkelige og tilfredse. Det var mitt inntrykk, og forventning. Og her sitter jeg og er drittlei.. Og har 6 mnd igjen! Kvalme, ekstremt søvnbehov, en rygg som ikke vil samarbeide, et hus som er i ferd med å støve ned, og skittentøyshaugen blir bare større å større. For å ikke snakke om magen. jeg blir litt fortvila av og til. kroppen forandrer seg for fort. Gubben har det inntrykket at jeg syter, og svigers har allerede begynt å handle inn til det kommende barnebarnet, jeg er ikke klar for det heller.. Gravide har det flott! Yeah!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Har det aldri så slitsomt og kjipt som når jeg er gravid. Det er en kjip tilstand, masse plager, i tillegg til at alle forventer at du skal fly rundt og tralle og glise og være superlykkelig.... Blæh! jeg kan være superlykkelig når barnet kommer ut! Å være gravid er ugøy...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Ja, jeg er faktisk glad! Og det hadde jeg egentlig ikke trodd her jeg sitter med rotete hus, husmoruniform(joggedress), ettervekst, 3 unger og fjerdemann fullstendig overraskende på vei, tør ikke å fortelle det til noen enda:P Glad og fullstendig overveldet...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Gleder meg til babyen kommer, men tilstanden "gravid" kunne jeg godt vært foruten. Det er kjedelig og langtekkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå