Gå til innhold

UL på Rikshospitalet i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en fantastisk Ul time på Riksen. De hadde fått et helt nytt apparat der oppe, det beste på markedet. Det var helt utrolig å se. Man så lepper, nesebor, negler, alle tre fingerledd og til og med øyelinser. Helt vannvittig! Fikk med 4 bilder til den kommende storesøster som er veldig bra tatt. Var samme jm som med Sanne og hun er verdens flotteste dame i 50 årene! Hadde med 1 jm til på opplæring og 1 spl. student. Fikk derfor 40 min lang time hvor alt ble forklart og målt grundig for henne som var på opplæring. Det var sykepleierstudenten som spurte om kjønnet og da sa jm at det hadde hun sett med en gang babyen dukket opp på skjermen. Vi får en perfekt liten GUTT!!!!!

Termin ble satt 2 dager frem til 03.09.10 :-)

Til alle dere som skal dit: Gled dere :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra, grattis så mye m gutt=) Skal dit selv på fredag, og gleder meg masse! Hadde UL der forrige gang også, og var imponert over bildekvaliteten- myye bedre enn alle de andre stedene jeg har vært! Så tydelig ansiktstrekk og lepper, skikkelig stilig må jeg si! Håper det blir like bra denne gangen, hvis ikke bedre, m tanke på det nye apparatet! Husker du hva JM het?

ÅÅÅ, nå gleder jeg meg bare enda mer :D :D

Skrevet

Ja, du mååååå bare glede deg :-) Var der i 2006 og de har byttet apparat etter det i hvertfall. Fikk klare flotte bilder på blankt papir. Hun tok seg god tid til å ta fine bilder også når jeg sa de var til den kommende storesøster. Kjønnet så hun jo med en eneste gang, det samme gjorde hun da jeg var hos henne i 2006. Hun tok et fint bilde av tissetassen som bevis til storesøster;-)

Hun heter Turid (husker etternavnet også, men det legger jeg ikke ut her, tror jeg). Hun er en varm og god person som man automatisk stoler på. Hun har noen år på baken, så følte jeg var i de tryggeste hender.

Har tatt UL både hos privat gyn og på gyn pol på Ullevål dette svangerskapet. Apparatene der var ikke i nærheten engang av dette! I følge jm var det ultralydapparatenes Rolls Roys;-)

Hurra for fritt sykehusvalg!!!!

Riktig lykke til, Lykkeli&gla-♀08+nyttårsspire♡!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...