brooklyn Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Rev ned kjøkkenet om dagen og klinte på sofaen om kvelden:)
*Rutletutt* Skrevet 12. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2010 Kline på sofaen er jeg med på...men tror vi skal holde oss unne kjøkkenet, he he;-) Gav dere hvernadre gaver eller noe? Jeg føler jeg har lyst til å finne på noe å gi i gave til mannen min, men aner ikke hva...
Dossa :) Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Vi gikk ut og spiste en bedre middag og så en god film på kino etterpå Gave er jo bare koselig å gi. Hva med noe han ønsker seg spesielt kanskje eller et klippekort som gjelder dere to på soverommet *smiler*
Mammarama=) Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Fikk blomster på døra om dagen, alla brudebuketten.. På kvelden hadde han ordnet en gapahauk ute på en topp der det er kjempe utsikt over havet og området rundt..Og full pakka picnic kurv med ost,kjeks og vin..Det var supert romantisk og sitte i armkroken og nyte maten, mannen og utsikten..Kommer ikke til å glemme førstebryllupsdagen=)
*Rutletutt* Skrevet 12. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2010 Ikke dumt det med klippekortet;-D
*Rutletutt* Skrevet 12. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2010 Åhhh...det hørtes jo super romatisk ut da!:-)
Lemonia Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Spiste middag på samme restaurant hvor vi hadde bryllupsmiddagen.
*Rutletutt* Skrevet 12. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 12. april 2010 det kunne jeg ønske vi også kunne gjort...men vi giftet oss i Florida, så litt lang vei - men det optimale hadde jo vært å feiret bryllupsdagen samme sted som vi giftet oss;-)
It's all about me Skrevet 12. april 2010 #10 Skrevet 12. april 2010 Vi dro på lekeland med guttungen på dagen og satt i sofaen og så på tv på kvelden. 2-års-dagen holdt vi til på føden.
*Rutletutt* Skrevet 12. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 12. april 2010 He, he - så artig - ble hun født på bryllupsdagen deres da? Har ingen planer om selv å besøke noen fødeavdeling på noen som helst bryllupsdag;-)
stjertløvetann Skrevet 12. april 2010 #12 Skrevet 12. april 2010 Kremt.. vi feiret den ikke i det hele tatt vi.. Husket det ikke engang før mamma ringte for å gratulere
Gjest Skrevet 12. april 2010 #13 Skrevet 12. april 2010 Venninna mi tilbragte første bryllupsdagen på føden. Klokka 14.30 var vielsen, og året etter klokka 14.33 ble tvillingene deres født - ganske artig historie:) Ellers synes jeg at piknik i gapahuk hørtes helt fantastisk romantisk ut! Ellers feirer man jo papirbryllup etter 1 år, så noe i papir? Kanskje et lite album med bilder, minner og noen fine år fra året som har gått som gave?
*Rutletutt* Skrevet 12. april 2010 Forfatter #15 Skrevet 12. april 2010 Ja, burde vært noe i papir...får bli et fint kort eller noe da....for å lage til et album nå som skal være klart til onsdag har jeg desverre ikke tid til - men fin idè:-)
Gjest Skrevet 12. april 2010 #16 Skrevet 12. april 2010 Da var vi på forsinket bryllupsreise i Tunisia ;-) Bittelitt omfattende kanskje ... hva med en tur ut å spise da? Også noen til å passe ungene over natta ;-)
*Rutletutt* Skrevet 13. april 2010 Forfatter #17 Skrevet 13. april 2010 Ser ut som om dagen i morgen ikke blir optimal...våknet opp til en spyende unge i morges, som har spydd non-stop frem til for litt siden, hvor hun endelig sovnet )og håper hun får sovet litt nå, stakkar) og en ungen som var slapp og sovnet på sofaen nettopp...så det blir vel dårlig med feiring i morgen - men vi får gjøre det beste av det og heller ta det igjen en annen gang;-/
Gjest Skrevet 13. april 2010 #18 Skrevet 13. april 2010 Næmmen, usj da ... det lover jo riktig dårlig for morgendagen :-( Men, med unger i hus kan jo det meste bli litt på etterskudd, så det er nok ingenting i vegen med å feire dere selv i helgen i stedetfor. (Vi feiret oss selv to ganger første året, for begge klarte å ta feil av dagen ... så først var vi ute og spiste middag den 29. som var en dag for tidlig, også måtte vi jammen ta en liten feiring den 30. også)
Gjest sug lut Skrevet 13. april 2010 #19 Skrevet 13. april 2010 Hm, vi har vel ikke husket mer enn en tiendedel av bryllupsdagene våre, noen av oss. Men vi hadde en som vi huska lenge nok på forhånd til å bestille bord et sted vi aldri ellers har råd til å spise, type michelin-stjerner, det var både godt og morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå