Endaenbabyønskes Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Hei! Jeg har brukt EL-test (clearblu digital) denne måneden. Begynte på dag 11. Allerede på dag 12 var det positiv el-test. Det samme på dag 13. I dag på dag 14 viser den også positiv!!!! Hva er greia og når skal man satse på å ha sex når det viser så mange dager? Er det feil på testen kanskje? Har noen av dere andre også opplevd dette? Har jo brukt dette før og da har det vist toppen to dager. Takk for svar!
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Det hørtes i grunn rart ut. Fra min erfaring så er den bare positiv en dag, selv om test fra billigtester er positive i to dager. Kanskje egget ikke slipper/har sluppet?
♥Spirevipp♥ Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Det står i bruksanvisningen at man skal slutte å teste fra første dag man får positiv el test - da forteller testet at de neste to dagene er det eggeløsning. =) Lykke til!
Hanaomi Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 men bruker du cb monitoren må du teste deg hver gang den ber deg om det. den funker slik at man må teste seg innen samme tidspunkt hver dag, jeg har valgt på morgenen fordi det er lettest og så er det med morgenurin. denne syklusen brukte jeg også cbsticks om kvelden. denne var positiv på kvelden dag 15, monitioren var positiv dag 16 og dag 17....
Endaenbabyønskes Skrevet 12. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2010 Takk for svar jenter! Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå