Gå til innhold

JABBA DABBA DUUUU!!! Endelig kan jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

SI AT JEG HAR 100 DAGEN IGJEN IDAG!!!!!. Skal si tiden flyr nå selv om jeg er sykemeldt og har mye plager. Nå begynner nedtellinga. Andre som har 100 dgr igjen akkurat idag??? Stoooor klem fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:)))))))))))))))))))))

Gratulerer så masse vennen!!!!!!

Dette er virkelig vel fortjent altså!

Selv har jeg 144 dager igjen...... Like bak deg nå:)

I dag har jeg vært hos legen og er 50% SM. Valgte å ikke ta full SM ennå...... Men nå har jeg i alle fall bedre tid til å treffes:)

Det er jo så nydelig vær så vi kunne jo satt oss ute en dag; jeg kan treffes i morgen eller onsdag. Hvordan er det med deg ellers; er du kvitt UVI nå eller?

Stoooooor klem

Skrevet

Gratulerer!! Og ditto, jeg har også 100 dager igjen i dag, herlig altså!! Har du også termin den 21. juli? Spennende!! Lykke til videre:)

Skrevet

har 96 dager igjen jeg, glemte bort 100 dager'n.. :P

Skrevet

Jippi! Hurra, siste dagen med tresifra tall!

har 110 dager igjen jeg da:-)

Skrevet

Tuuuusen takk jenter. Vi holder tritt her alle sammen ser jeg hihi. Blir gøy at vi er så mange som skal inn på 3-tri....

Maddemor: Så flott at du ble sykemeldt 50% så ser du foreløpig hvordan det går. Kan ikke i morgen allikevel, men har mulighet på onsdag? Slutter du rundt 12-tiden? Mannen min kan kjøre meg ned til kvart over 12 så kan vi ta en lunsj hvis jeg har mulighet til å sitte på med deg hjem igjen?. Uvi-en er ikke så veldig bra dessverre. Merka bedring de 2 første dagene, men synes det er litt rart der nede enda. Det værste er forstoppelsen. Hylte idagmorges da jeg holdt på i en hel time for å få noe som ikke ville hverken ut eller inn så er heeelt ødelagt i tarmen. Men nå prøver jeg meg på brokkoli og torsk m activia til dessert, får håpe d holder mål nselv om jeg bruker å være flink m vann og fiber. Er de hersens tablettene. Vi snk. Stoooor klem.

Skrevet

Her er det 105 dager igjen,like bak deg med andre ord. Skal bli SÅÅÅÅÅ deilig å komme ned på to siffer!!!

Og nå når sola skinner og våren endelig er på vei, føler jeg det er kort tid igjen til vi har de nydelige små i armene våre!

ENJOY!!!

Skrevet

Ps. eller om du vil komme hjem hit på en lunsj i sola? Kan koke noen egg og rundstykker!! klem

Skrevet

Grattis med 100 dager:) har 105 dager igjen jeg nå:)

Skrevet

Jeg har også 100 dager igjen idag:) Jippi, tenk i morra er vi nede på to siffer...:)

Skrevet

Tusen takk jenter! Gleder meg til vi skal inn på siste trimester. Da går det i fødselsprat hihi. klem fra meg. Og gratulerer til dere andre som er like langt, lengre eller hakk ihel med meg. klem

Skrevet

Gleder meg sykt til 3. trimester :):)

Skrevet

Ja nå går det heldigvis fort! Snart halveis i april allerede! klem

Skrevet

ja, det er utrolig deilig!! :):) Synes det har gått mye fortere i 2 tri enn 1.tri. Hvertfall fra uke 20-25. Nå er jeg snart 26 uker på vei, det er ikke til å tro. Ha en super dag Katta;:) Klem

Skrevet

Ja heeelt enig. Synes spes fra uke 20 som du og skrev. Ha en suuuper dag du også. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...