Gå til innhold

Bare jeg som synes kokte egg er kvalmende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 14 nå, og kvalmen har gitt seg. Jeg er kjempeglad i kokte egg, men prøvde å spise ett både i går og i dag. Kjennes ut som om jeg har spist masse, og blir skikkelig uggen. Er det noe med disse eggene eller?;)

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hmm, jeg har i alle fall fått "stygga" på en hel masse ting som jeg tidligere var veldig glad i. Eller ikke direkte "stygga", men at jeg blir mett etter noen få tygger og klarer bare ikke å få ned mer. Det blir bare kvalmende. Kyllinggryte med karri var en av tingene som tidlig i svangerskapet ble arkivert langt ned i skuffa :-p Og masse krydder, nei usj! Tidligere var sterkt krydret mat noe av det beste jeg kunne få, hehe. Og kinamat ugg...og...ja, hehe listen blir visst bare lengre og lengre jo mer jeg tenker på det. Synes alt som inneholder grisekjøtt nå smaker skikkelig sviiin, til tider kjempeekkelt, grøss!! Hehe ;-)

Skrevet

Med meg er det faktisk omvendt :) Har aldri vært så glad i kokte egg, men nå er det herlig! :) Rart det der.

Ellers reagerer jeg på alle mulige slags lukter - spesielt sterk såpelukt! Helt grusomt... Gubben steller og ordner seg, og jeg må holde pusten for å gi en suss.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...