Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Jeg begynnte å trene med personlig trener for 2 mnd siden, sliter mye med svake bein etter bekkenløsningen så har trent knallhardt for å bygge opp muskler osv... Jeg spiser sunnere, men er ikke på noe diett.. Veide 62 kg... og nå sjekket jeg vekta igår, har ikke sjekket vekten noe særlig på en stund.. og jeg veier 57 KG!!!!! Er sååååå glad, så all treningen lønnet seg!!! Så nå skal jeg ut på en laaang joggetur!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Uhm, for din egen skyld håper jeg du ikke er særlig høy...for å veie 62 kilo er vel ikke all verden...og hvis du er så redd for helsa di, burde du vite at så knallhard trening og så få kilo på kroppen raskt resulterer i benskjørhet (spiller ingen rolle hvor gammel du er). Såe...ja...var jeg deg ville jeg roet meg litt, med tanke på hvor ille livet kan bli med bekkenløsning, benskjørhet og småbarn...hehe...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Så morro da ) Nå vet jo ikke jeg hvor høy du er, eller hvordan du er vant til å se ut. Men du veier ikke så mye da Men så lenge du er førnøyd og det ikke er farlig for helsa, så er det kjempebra (regner med at den treninga du gjør er sunn, siden du har personlig trener)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Jasså sier du det? Synes du at 1,62 er høyt og 57kg for lite? i følge min trener var fettprosentet på 26 da jeg var 62 så det var litt i overkanten:) Jøss, skal passe meg for benskjørhet... haha..!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Flott vekt for deg dette:) Så lenge fettprosenten er sunn er det et mye viktigere mål enn kilovekta. Om du er spinkel og utrent med lite muskelmasse kan du veie lite og likevel ha for mye fett på kroppen. Gratulerer med fine resultater. Fortsett med styrketrening. veldig viktig for oss som har hatt bekkenløsning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå