Gjest Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Slik at de får prøvd de i butikken, eller tar dere mål og kjøper de på egenhånd?
Gjest 5 andre Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Tar med barnet. Passformen varierer fra skotype til skotype. hvis barnet ikke er med, kan man evt. bytte hvis de ikke passer...
Ladybug~N&E Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 tar de med. selv om man måler så er jo skoene ulike i fasong og det er jo føttene også. er jo ikke alltid skoene passer over vristen eller i bredden f.eks. selv om de passer i lengden.
Ugl@ Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Tar alltid med barna når de skal få nye sko så de får prøve dem. Mye forskjeller på bredde og passform, og ikke alle sko passer alle barneføtter er min erfaring.
erteposen + 4 Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Tar med. Umulig å finne sko til mine uten.
Lemonia Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Selvsagt tar vi ham med. Det er like viktig at barna får riktige sko som at voksne får det.
Gjest Tale30 Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Jeg tar også med barnet. Men jeg har funnet ut at det hjelper lite mht støvler. Det som virker passe i butikken, er ikke passe lengre etter litt utelek. Det er helt umulig, har forsøkt tre par på et par mnd, men likevel glir støvelen av og hun blir gående og tråkke skjevt.
Gjest Skrevet 12. april 2010 #9 Skrevet 12. april 2010 Hehe, her var talen klar! Da får jeg stålsette meg og ta med snupps på skoshopping! Vi må ha støvler, vårsko til barnehagen, joggesko og sandaler - så ser for meg at det blir en heftig time eller tre... Haha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå