Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kler dere på de på fire til 8 måneder i vogna nå.

Høres det fornuftig ut med ullundertøy, med tynn fleecedress utenpå, nede i ullpose. Er ca 5 grader og full sol nå. Vindstille.

Skrevet

Jeg sliter litt med det samme...

Jenta mi på 3 uker er veldig varm av seg så jeg er livredd for å kle på henne for mye.

Ute nå så passer det perfekt med ullundertøy, ullue, Fleecedress med hette og dundyne. Gjorde et førsøk på å ha joggedress utenpå ullundertøyet og ha på tykkere lue, men det ble for mye.

Synes det er så skremmende det som sies at dersom det blir for varmt så blir babyen stille, da er det jo ikke så lett å oppdage!

Skrevet

Min sønn på snart 5 måneder ligger på fleeceteppe og bruker vanlig dyne. Da har han på seg bare bukse og sokker, body, lue og votter. Her er det 9 grader i skyggen. Han er da akkurat passe varm og sover godt.

Skrevet

jeg synes kanskje det høres litt for mye ut..? ull innerst,fleeze og ullpose?men om h*n ikke er svett så er det kanskje passe?

her blir det body og bukse,hals og lue,enten bomull eller ullue under dyne med et teppe oppå for å få dyna godt rundt han,samt at han sover på lammeskinn.men så er fjompen på 3 mnd en varm gutt da...

Gjest eelis+kian
Skrevet

Her er det 7 grader i skyggen. Gutten min på 6 mnd bruker en tynn fleecedress og en tynn ullue, han ligger på lammeskinn med fleeceteppe over seg. Han er litt klam når han kommer opp av vogna, så er litt usikker på hva jeg skal finne på, hehe. Det er jo ganske mye vind også..

Skrevet

Min gutt på 8 mnd har body, strømpebukse (alt i bomull), en tynn jakke og en bomullslue...i en voksipose som jeg regulerer i forhold til hvor varmt det er. Han er akkurat passe når jeg tar han opp. Han er en varm gutt i utgangspungtet så her går det ikke med ull eller fleece. Da skal det være kaldt.

Skrevet

Vi bruker heller ikke ull eller fleece lenger, selv om lua er i ull/silke-blanding. Hun får på fotposer, jakke og lue i tillegg til innetøyet når hun sitter i vogna, og vi bruker fortsatt dunposen med lammeskinn i bunnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...