Gå til innhold

Kjenner jeg blir redd og skremt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tør snart ikke bli kjent med nye mennesker, da jeg er redd de vil være noe som dere. Jeg har aldri møtt maken til bedrevitere og sjalu drittkjerringer i mitt liv. Mange av dere råder jo gud og hvermann, til skilsmisse eller aborter og barnevern. Noen av dere er jo ikke riktig skrudd! Glad jeg har mine gode venner å støtte meg til, for det jeg ser her inne det skremmer meg virkelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare på dib, damen, bare på dib. ;-)

Slapp av, jeg har aldri sett denne kulturen utenfor forumet.

Skrevet

Haha ja sånn er det her inne og sånn har det alltid vært og blir det i all fremtid når man kan gjemme seg bak nick og fyre ut med alle rare tanker.

Med fare for å få store deler av dib over meg nå så mistenker jeg også mange her inne å være mellom 20-25 og kanskje ikke så nyanserte som oss over 30 år.

Ta ting med en klype salt men samtidig er det fint å ha et sted hvor man får ærlige meninger og ikkke blir dullet med slik ofte venninner gjør ;)

Skrevet

Er du ny og uherdet her HI?

Velkommen til ulvegård.

Skrevet

Det som er skremmende er at her inne er folk ærlige og sier akkurat hva de mener...noe de fleste ikke gjør i det virkelige liv...så tenk hvor mange som går rundt og baksnakker naboen fordi de er ute etter bhg isteden for å spise middag...at nabogutten har for tynn lue på....for tykk lue på...etc etc...

Skrevet

hørt om generasjon X nordmenn, vi tror vi vet alt, vi tror vi har rett i alt, og vi tror at vi er best...

Skrevet

Det gjelder vel generelt alle nordmenn, uansett bokstav-generasjon.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...