Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Jeg kjenner jeg blir litt småprovosert her på alle anonyme som påstår det ene og det andre. Det er mange ting vi ikke vet svaret på i denne verden og en ting er hvorfor andre ser og føler mer enn noen. Jeg har alltid følt på meg hva som kom til å skje og jeg har de siste årene delt masse med venninner om ting jeg har drømt og ting jeg vet skjer. Alt stemmer. jeg kan føle på meg når personer skal ha barn og hvor mange barn de får. Så kommer følgende. tarot og krystallkule eller hva det nå enn måtte være man bruker som hjelpemiddel er kun noe man har for å få mer konkrete svar. Jeg har i min tid her inne på dib spådd tusenvis av jenter gratis og fortalt om barn og andre ting. Noen gang får man bare opp at personen man spår har en kanin som heter Pelle og at man gifter seg i 2014. Andre ganger kommer det mye mer info. Så til alle dere som mener at det å spå er tull og tøys så tror jeg dere skal tenke dere litt om. Ikke alle KAN spå. man må faktisk være åpen og prøve seg frem. Personer som tar hundrevis av kroner for å hjelpe andre blir jeg bare oppgitt over. Men igjen spå tar tid og energi og ofte henger livet fra den spådde igjen i tankene noen dager så det tar på å fortelle om dette. Samtidig er det ikke alt som er like morsomt å høre heller. Så tenk dere nøye om. Hilsen Sjaman ( for de som husker meg )
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Jeg synes det er fint at dere som kan "se" ting ønsker å dele evnene deres med andre mennesker og bruker både tid og krefter på dette. Ikke alle ville ha gjort dette, og som du selv sier finnes det drøssevis av spåtjenester der man må betale i dyre dommer for å få noe informasjon om seg selv og fremtiden. Ha en god dag videre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå