Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 barna har blitt slått av pappaen og har åpnet seg til skole ( lærer ) bhg og BV .Nå ligger det en anmeldelse fra meg som mor hos politiet og barna skal inn til avhør. BV kommer også til å anmelde saken har jeg fått høre. MEN nå sier barnefar følgende: du kan få barna 100% , jeg søker hjelp OM DU DROPPER SAKEN. Samtidig skal du skrive under på at du IKKE får penger fra meg for noen av banra. Vi har 4. Vi har nok penger i familien og lurer på om jeg skal si ja til dette tilbudet for å la barna slippe mer avhør etc? Åååå noen med råd? Klarer ikke se klart mer
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 oi, så trist å lese, og er ikke lett det her, men jeg tror jeg hadde droppet det! men fått en advokat til å sørge for en god avtale hvor far sier i fra seg alle rettigheter. får jo en del støtte og hjelp fra nav som alene mor da. på en annen side er det overhode greit å slå, så han burde heller ikke komme ustraffet fra det! tenk om han gjør det igjen? men syntes synd på deg som har havnet i denne situasjonen. ønsker deg masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 mente at det overhode IKKE er greit å slå!! ser jeg glemte det i innlegget mitt.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Han blir jo straffet uansett og et evnt samvær blir under tilsyn så jeg hadde ikke latt han gå så lett ustraffet fra det.. STÅ PÅ!!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Nei, det ville jeg faktisk ikke droppet. Det er som hun over her sier, at han ikke bør slippe ustraffet fra en slik handling. Han prøver jo med dette å få ryggen sin fri, samtidig som han gjør deg "en tjeneste" ved å si fra seg ansvaret. Det kan være tøft for ungene nå, men etterhvert vil de nok forstå dette med at de var der for å hjelpe andre, mot at han skulle slå igjen.... Skjønner?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 hehe ser det og skjønte det med en gang .... Jeg skal ringe advokaten min nå og høre. Og samtidig snakke med mine foreldre. Vanskelig situasjon dette. Takk for kjapt svar. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå