Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 kan man ta allergi medisin? evt hvilke?
petite fleur Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Sist jeg var gravid kunne jeg ikke ta den medisinen jeg vanligvis bruker (Kestine), så jeg fikk resept på en annen type som jeg dessverre ikke husker hva heter. Når det kom til stykket, behøvde jeg nemlig ikke medisin, pollenallergien slo ikke inn på meg når jeg var gravid. Nå er jeg gravid igjen, så jeg avventer for å se om jeg behøver medisiner denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 jeg brukte helsekost sist jeg var gravid, men det hadde ikke like stor effekt,,,+det var mye dyrere, så var slitsomt..så derfor jeg spør, noen andre ? tusen takk for svar :-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Fikk du ikke resept av legen din på allergimedisiner man kan bruke når man er gravid? Ville bestilt meg en legetime jeg, det er jo uansett der du må få resepten.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 nei gjorde ikke det, for da ville jeg helst ikke ta noen respt belagt medisiner, men denne gangen har jeg lyst til det, hvis jeg kan, ... så hvilke allrgi medisiner har dere tatt dere som har vært gravide ?
ROFL Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Jeg har fått resept på polaramin i begge svangerskap. Allergien min har faktisk vært bortimot fraværende etter jeg ble gravid med førstemann, men ser desverre ut til å komme tilbake nå, 6mnd etter fødsel nr.2
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Den jeg bruker til daglig kan jeg ikke bruke (husker ikke navn, er blå). Har nå fått den samme som sønnen min i graviditeten, citerizin evt. zyrtex. Men som nevt over. Jeg tar kun nå etter behov da allergien er så og si fraværende i graviditeten
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Jeg ble pollenallergisk da jeg var gravid, og fikk da utskrevet Loratatin.
*Rutletutt* Skrevet 12. april 2010 #9 Skrevet 12. april 2010 Jeg brukte Pollermain i begge mine svangerskap. Allergien var det ok med, men ble veldig trett av de:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå