Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det vanelig å betale en trillepike? Ho er 14 år, og triller ca 1 til 2 timer

(",)

Skrevet

Da ville jeg gitt en 50 lapp jeg, i timen. I og med at hun er 14.

Gjest Kira06
Skrevet

Naboen sin datter er 12 år, og hun triller en time i ny og ne for meg. Ganske ung, men utrolig flink ettersom hun holder på med alle småsøsknene sine hele tiden.

Hun får 100 kroner hver gang. Det er sikkert altfor mye, men synes det er verdt hver krone. Slik at jeg får brukt tid på å vaske vinduer og andre ting som tar litt tid - uten forstyrrelser:)

Skrevet

Jeg snakket litt med ei venninne som har en 13 åring som passer barn endel. Hun syntes det var litt mye penger å tjene for henne, siden hun er så ung... Så de hadde 30 kr timen!

Ikke lett dette her, vil jo ikke være kip, jeg gav 50 kr for 1 og en halv time...

Skrevet

Tror kanskje jeg ville snakket med foreldrene hennes (hvis du kjenner dem). Hvis hun kommer og passer noen ganger i uka og får 100 hver gang, blir det mye penger. Tror ikke jeg vil at eldste jenta mi (når hun blir gammel nok) skal ha så mye penger mellom hendene.

Gjest Kira06
Skrevet

Det er sikkert annerledes hvis man har noen som kommer regelmessig. Hun som har trillet vesla her gjør det cirka en-to ganger pr mnd. Så da blir det ikke så mye penger akkurat. Og moren er helt inneforstått om at pengene hun tjener skal gå til håndball-leir i sommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...