Lykkeligmamma:) Skrevet 12. april 2010 #1 Del Skrevet 12. april 2010 Hadde en MA i midten av Mars. Fant ut dette på ultralyd, og fikk utstøtende piller som ble tatt 18.Mars. Blødde myye i ettertid, og var på sjekk hos legen etter en uke hvor de bekreftet at det meste var ute eller kom til å komme ut av seg selv. Sluttet å blø helt for et par uker siden. Tok en gravidietstest forrige uke for å sjekket at alt hcg var ute, og denne var negativ. Sist mandag hadde jeg ekstreme el smerter. Tok en el test, som var svak positiv mandag, og samme tirsd. Men disse smertene gir seg ikke. Kjennes ut som menssmerter, eggløsningsmerter. Kraftig nederst på venstre side. Humørsvigninger og korsryggsmerter. Har veldig store smerter nederst i magen når jeg har sex. Fått litt brun, rødlig utflod siste fire fem dager også. Hadde jeg ikke visst bedre, så hadde jeg nesten trodd jeg var gravid. Føles veldig slik. Men har brukt beskyttelse, eller hoppet av hver gang, bortsett fra sist mandag. Veeet dette var dumt, siden jeg skal gjennom en fjerning av skillevegg i livmoren. Å at det derfor ikke er lurt å bli gravid før dette er gjort. Hadde jeg blitt gravid, så ville jeg jo nok ikke merket dette etter så få dager uansett. Men er det normalt med el smerter i over en uke? Å store smerter ved sex? D jeg tenker litt på er, hvis jeg f.eks var blitt gravid, kunne dette hørtes ut som en exu? Har ikke samme smertene slik jeg hadde når jeg var gravid. Disse smertene jeg har nå er sterkere, og ikke helt menssmerter. Var graivd i høyre livmor del sist, den gode siden for min del Nå er smertene sterke på venstre side. Denne delen av livmora er så liten, og legen har gitt meg beskjed om at jeg nok ikke vil klare bli graivd på denne siden, å da isåfall er sjangsen for at det vil gå bra liten. Blir bare oppgitt når disse smertene ikke gir seg, og jeg samtidig blør såvidt. Vet dette kan være normalt hvis det er igjen noe, men graviditetstesten var jo negativ.. Gidder ikke ta en ny graviditetstest, vilel uansett vært for tidlig. Ville bare høre om noen har erfaringer med noe av det samme etter en abort.. ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141712120-merkelige-smerter-bl%C3%B8dninger/
Erle79 Skrevet 12. april 2010 #2 Del Skrevet 12. april 2010 Først, jeg anbefaler deg sterkt å ta deg en tur til legen. Det er ikke bra å sitte hjemme med slike bekymringer. La dem heller få undersøke deg, så vet du med sikkerhet hva som er status. På den annen side, det er helt vanlig å ha merkelige blødninger, samt uvanlig sterke smerter ved både eggløsning og mens etter en abort. Jeg har hatt tre aborter, og etter den ene gangen var jeg overbevist om at jeg hadde fått betennelse i livmoren fordi jeg hadde så usannsynlig vondt, men det var helt ufarlig, og det gikk over av seg selv etter hvert. Så det behøver ikke å bety at noe er galt... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141712120-merkelige-smerter-bl%C3%B8dninger/#findComment-141712757
Lykkeligmamma:) Skrevet 14. april 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 14. april 2010 Har selvfølgelig ikke kommet meg til legen. Innbiller meg at dette er normalt? Har ikke så store smerter lengre. Merker det litt i ryggen og litt i magen av og til. Har litt små stikninger nedentil av og til. Men ingen kløe eller noe annet som tilsier betennelse av noe slag Ellers er humøret mitt ræva, men d er nok pga mensen er påvei kanskje.. Blør gjør jeg fortsatt. Eller kun litt utflod. Slik som det pleier være siste dagen med mens. Men nå har jo dette holdt på i 10 dager. Men tenker på at det kanskje er vanlig slik rundt el, og frem til første mens etter en MA? Utfloden har ingen lukt, eller noe. Bare venteeer på mensen jeg nå, så håper den er rundt hjørnet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141712120-merkelige-smerter-bl%C3%B8dninger/#findComment-141721450
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå