Gutta er ute og puppene henger Skrevet 12. april 2010 #26 Skrevet 12. april 2010 Jeg har alltid likt høye menn. Min samboer er 195 cm og jeg er 170. Føler meg veldig liten ved siden av ham, men det gjør vel i grunn de fleste. Men i utgangspunktet så ville jeg ikke ha vært sammen med en som er lavere enn meg. Men om fyren hadde vært helt "meg" så hadde jeg nok ikke dumpa han pga av høyden;)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #27 Skrevet 12. april 2010 Jeg er gift men en mann som er 1 cm lavere en meg selv, og ville aldri byttet han ut med noen andre!! Han er verdens mest omsorgsfulle og fantastiske mann, og har hatt en hale av damer hengende etter seg i alle år selv om han ikke er spesielt høy. Han har sjarm og karisma, det betyr mye mer en høyde. Likevel synes jeg at det er forskjell på en mann som er 1.70 høy og en som er 1.60 høy. Ikke mye sexy med en mann som er så lav at han er lavere en nesten hele resten av befolkningen, hvis dere skjønner hva jeg mener?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #28 Skrevet 12. april 2010 Nei. Med mine 163cm så ville han ha vært en "pygme". Og det liker jeg ikke! Mannfolk skal være på minst 180cm synes jeg. Det er min smak, da.
Hopptetussa90 Skrevet 12. april 2010 #29 Skrevet 12. april 2010 Mannen min er 4 cm lavere enn meg. Det ser kanskje litt teit ut når jeg bruker høyhælte sko, men jeg gir balffen. Det som teller er at jeg liker han for den han faktisk er.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #31 Skrevet 12. april 2010 jeg og min flørt gav oss etter litt, vi hadde det superfint sammen de første to mnd, men det plagde han at jeg var etpartre cm høyere enn han, så han ville ikke mer!!! :.( Jeg brydde meg ikke om det, jeg hadde det superfint med han. han hadde forresten en SUPER LITEN tiss, den var latterlig liten. Men verken høyden hans eller den lille lille tissen hans var ikke poenge. Det var det fine vi hadde sammen. min nåværende kjæreste er like høy som meg, jeg skulle ønske han var bitte litt høyere enn meg, men tenker ikke så mye over det...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #32 Skrevet 12. april 2010 Er selv 1.80 høy, men mannen min er nesten 20 cm høyere, noe jeg synes er flott! Var sammen med en som var like høy som meg en gang, og det slet HAN veldig med. Dermed fikk jeg komplekser også. Derfor liker jeg godt at mannen min er så høy.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #33 Skrevet 12. april 2010 Mannen min er så lav at når han skal ta meg bakfra, må jeg gå ned i knestående mens han står helt oppreist. Men det går greit det.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #34 Skrevet 12. april 2010 HI Ja nå er det jo en forutsetning at mannen ikke har komplekser for høyden sin da. Tenkte vel litt automatisk at kjæresten minhadde litt komplekser for det i begynnelsen, men det har han sagt klart ifra om at han ikke har. Har ikke merket noe på han. Vet ikke hvorfor jeg tenkte at jeg ikke kunne hatt en mann som var like høy som meg før, for det er jo super-teit! Avvise noen pga høyden, hvis alt ellers stemmer. Da er man både dum og storforlangende. Men ja det er digg å være så mye ansikt til ansikt med han. Lett å kline stående og helt perfekt i senga. Særlig i og med at han på trss av sine 163 cm er ganske så godt utstyrt. Og det finnes ikke noe feminint ved han. Han er passe hårete, har en veltrent kropp og kraftige skuldre. Og et blikk som gjør meg våt bare han ser på meg. Aldri møtt en så sexy mann før. Og jeg har vært med mange!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå