Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Jeg er ikke spesielt høy selv (164) og har blitt sammen med en mann som er 1-2 cm lavere enn meg. Av en eller annen grunn tenkte jeg alltid før at det hadde vært uaktuelt. At det ville føles rart. Men det gjør faktisk ikke det! Kult å kunne bytte klær! hihi
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Mannen er to cm lavere enn meg..jeg skulle ønske han var litt høyere, så jeg ikke følte meg som en giraff med høye hæler;) Men de centimeterne har satt seg på et annet område, hihi!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 HI Ja jeg har tenkt på dette med høye heler... Er jo vant til å bruke det i blandt. Men nå føler jeg liksom at jeg ikke kan kjøpe høye sko. Vet at han ikke har noen komplekser for høyden sin, og jeg bryr meg jo ikke om at han er lavere enn meg. Men likevel... Bare litt uvant med en lavere mann. Men han er jo verdens heftigste person! Så snill, morsom, intelligent, kul og seriøst god i senga! Og ja, det overrasket meg første gang vi hadde sex. Hadde forventet at han skulle være ganske liten... At den liksom skulle "stå i stil til" høyden hans... hehehe Men neida, den var overraskende stor! Og så digg! Større enn eksen sin, som var 10 cm høyere enn meg!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Ja, mannen min og jeg er akkurat like høye. 173cm, sku ikke ønske han var høyere, men at jeg kunne vært lavere. Vil også kunne gå i høye hæler..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Har en mann som er 16 cm høyere enn meg, jeg trives i høyhælet så tror jeg ville følt meg urimelig lite feminin og heller litt stor hvis mannen var like høy som meg... Med hæler ville jeg jo bli mye høyere enn han... Nei,ikke aktuelt...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Jeg er selv 1.80, og da snevrer utvalget seg inn... Samboern min er like høy som meg. Det funker, men jeg skulle såklart ønske han var litt høyere, så jeg ikke raga over han i høyhælte sko. Men jeg ville ikke bytta han ut bare for høyden Det finnes mange viktigere ting her i livet!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Like høy hadde vært supert!! Men nå er jeg godt gift med en som er 27 cm høyere enn meg, så det blir nok ikke aktuelt:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #9 Skrevet 12. april 2010 Ikke lavere!! Jeg bøyer automatisk ryggen når jeg er sammen med lavere folk. Dessuten føler jeg meg ikke trygg og beskyttet av lavere menn. Mannen min er 5 cm høyere enn meg, og det føles perfekt. Høye hæler skyr jeg uansett, fordi jeg er 180 cm :-S
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #10 Skrevet 12. april 2010 mannen min er ca 20 cm høyere enn meg, så nei, det kunne jeg aldri ha tenkt meg, ....
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #11 Skrevet 12. april 2010 Skal aldri si aldri, men jeg tror ikke det. Aldri falt for noen som er like høye eller lavere enn meg, men har hatt et par dater som ikke har ført til noe mer, det var ikke noe for meg:) Trenger å føle meg ivaretatt av en stor og sterk mann, tror jeg. Er så godt å krype inn i armene og legge hodet mot brystet hans. Føler meg stor og klumpete sammen med en som er like "liten" som meg. (Jeg er i ganske normal størrelse da, 170 høy, med en samboer på 186...)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #12 Skrevet 12. april 2010 Har vært sammen med én på 198 cm og én på 165 cm. Er selv 167 cm høy. Kan ikke si jeg har hengt meg opp i verken det ene eller det andre. Bare det at det er enklere å stå å kline litt med en lav mann. Enklere å ha seg en kjapp en, stående. Mye mer nærhet i sexen da vi alltid var ansikt til ansikt. Ikke ansikt til brystkasse. Vi så ut som dét "kjerneparet". Hehe. (ergo, det høres ikke ut som om jeg liker så høye menn. Hoho!) Drømmemannen min er 172 cm høy, og akkurat passe Ser ikke skeivt ut når jeg har på meg høye hæler. Blik like høye da nesten (er glad i HØYE hæler!) Mine armer passer akkurat under hans når vi står på gulvet og jeg vil ha meg en kos!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #13 Skrevet 12. april 2010 Det mest sexye med en mann er litt kraftige armer og grove hender OG at han er høyere en meg. Det hadde vært seriøst turn off for meg å se ned på mannen! Og det og ikke kunne gå med heler.... Jeg elsker å føle meg kvinnelig å gå med høye heler. Jeg er 173 cm og min mann er 192 cm. Det synes jeg er sexy.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #14 Skrevet 12. april 2010 Mannen er heldigvis 20 cm høyere enn meg,men skal ikke så mye til heller da. Er selv 163:) Liker at mannen er høyere enn meg selv ja,men høyden er ikke sååå viktig for meg.
Gjest Ambivalent Skrevet 12. april 2010 #15 Skrevet 12. april 2010 Høyden er ikke noe problem så lenge jeg er glad i kjæresten
Anne-B. Skrevet 12. april 2010 #16 Skrevet 12. april 2010 Veldig praktisk å være like høye. Da rekker man like langt opp i skap o.l. Høye hæler går man i om man har lyst, ferdig med det.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #17 Skrevet 12. april 2010 Ja, det har jeg vært et par ganger. Men han jeg er gift med er godt over 180 cm, og jeg er 170--- Men syns ærlig talt det er en snål ting å bekymre seg for, hadde det topp med mine lave kjærester og jeg:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #18 Skrevet 12. april 2010 jeg trodde aldri jeg kunne falle for noen på min høyde, men jeg har verdens herligste kjæreste som er kun 2 cm høyere enn meg. Han er ikke så stor fan av at jeg går i høyhæler, men siden jeg er 176 å har lange ben så skjer det svært sjeldent.... Liker ikke helt å føle meg som en lyktestolpe :-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #19 Skrevet 12. april 2010 Kommer vel mer an på personlighet osv. enn høyde;) Men skjønner hva du mener. Selv er jeg en sucker for high heels, og er glad jeg kan bruke det. Er 1,56 og mannen min er 1,75. Han er ikke verdens høyeste, men det er ikke jeg heller. Tror likevel jeg kunne blitt sammen med en som var lavere, men de fleste menn er jo høyere enn min mann, så uansett:P
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #20 Skrevet 12. april 2010 jeg er 173, han var 172 og han HATET det. jeg brydde meg ikke men jeg orket ikke være sammen med han lenger for han alltid gikk rundt og var sur og sa jeg skulle ikke gå så tett inntil han sånn at folk så jeg var høyere. og hvis jeg tok på meg høye hæler når vi skulle ut, brøt det ut en voldsom krangel!! aldri mer sier jeg bare...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #21 Skrevet 12. april 2010 10:02: nå hjelper det lite å være høy, hvis du har store problemer med selvtillitten da....
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #22 Skrevet 12. april 2010 Jeg er 1,60 og kunne aldri i verden blitt sammen med en mann som er lavere enn meg selv, det er turn-off for min del. Min samboer er heldigvis 12-15 cm høyere enn meg.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #23 Skrevet 12. april 2010 I mitt tilfelle er jeg 162cm, og samboeren min er 186..altså 24cm i forskjell.. Jeg kunne aldri hatt noen som er like høy/lavere enn meg.. da hadde jeg syntes synd på mannen og Jeg synes og at det er litt kjedelig å ha tryne i brystkassa til samboeren min,ved en klem osv.. men prøver å ikke tenke så mye på det.. (for ikke å snakke om når vi har sex,når jeg bare må lengre ned i senga så han ikke skaller i veggen ) både jeg og mannen vil gifte oss, men jeg synes i akkurat denne sammenhengen at det vil se for "dumt" ut.. jeg GRUER meg til den evt dagen! huff!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #24 Skrevet 12. april 2010 Jeg er 174 cm, mannen min er 169 cm. Vi har faktisk 10 års bryllupsdag denne uken og har det veldig bra sammen! Jeg tenker aldri over at han er litt lavere enn meg, han er veldig manndig likevel, en flott mann synes jeg, på alle måter. Han har overhodet ingen komplekser for høden sin heller og synes jeg er flott på høye heler
Ugl@ Skrevet 12. april 2010 #25 Skrevet 12. april 2010 Ja, og det har jeg vært også. Var i lag med en kjekk kar for mange år sia. Jeg er selv 1.70, han var bare 1.60. Men endte opp med en som er 1.80, men ikke pga høyden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå