Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Har de en "bestevenn" i barnehagen eller leker de litt med alle? Når er det vanlig å begynne og knytte nære vennskap?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Leker litt med alle, men hun har en bestevenn som hun har hatt siden hun var 2år
Sjaman Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Kommer helt an på barnet. Min eldste sønn knyttet til seg 1 god venn da han var 3- De er ennå masse sammen og er bestevenner. Neste knyttet til seg 6 stk haha Yngstemann har 2 han leker mye med og han er 3. Viktigste er at de har noen venner. Og at bhg fokuserer på det
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Tvillinger på snart 4, de leker litt med alle. Men det er ikke så lenge siden de startet i bhg, da.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Min datter fikk en bestevenninne da hun var 2. Nå er de 4 og holder fortsatt sammen. Da de var yngre var de mer som erteris og gikk og holdt hverandre i hånden etc. Nå leker de mer med andre også, men er fortsatt helt klart bestevenninner.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Hun har to bestevenninner som hun helt klart leker mest med. Hun ene har hun vær bestevenn med i 2,5 år(da hun startet i barnehagen) hun andre begynte på avdelingen i høst og kom inn i "gjengen" deres, så de tre leker masse sammen. De leker jo med andre også, men de to helt klart favorittene. De pleier også å bli med hverandre hjem.
Ranveig R Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Guten vår på 4 1/2 har ein gut han leikar mest med i bhg, og eit par andre som han leikar ein del med. Mange av dei på basen hans har han aldri nevnt, så trur ikkje han leikar med alle.
Miss Foster Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Mellomste gutten min på 4 år har ei bestevenninne han bestandig er sammen med og leker med i barnehagen. Av og til gir de innpass til en 2-3 flere jenter. Er ikke bestevenninna hans i bhg, så leker han med ei av de andre jentene. Broren på 5 går også på samme avdeling, og han har 3-4 bestekompiser han leker med.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #9 Skrevet 12. april 2010 Hun på 5 har ikke en bestevenn, men hun har 4-5stk som hun leker masse med. Hun leker med alle i barnahagen, men det er disse hun er mest med og snakker mest om.
superspent75gravid Skrevet 12. april 2010 #10 Skrevet 12. april 2010 Datteren min på snart 4 har ei bestevenninne som hun leker med hele tiden.De har vært det i 2 år, men de er også med de andre ungene på samme alder å leker.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #11 Skrevet 12. april 2010 gutt på akkurat 4 år, leker med alle. Han er veldig treg i språket, og det gjør det sosiale litt vanskelig for ham dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå