Gå til innhold

Fastlege i Bærum som kan anbefales...?

Anbefalte innlegg

• 1 år senere...

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Humana medisinske senter,Sandvika -Dr. Melberg!

meget oppegående fastlege, og gode sosiale antenner.

Han tenkte litt lenger en andre leger, og sørget for å oppdage sykdom hos meg som kunne behandles-og da fikk jeg muligheten til å bli gravid og få en velskapt sønn etter 5år og 4 sa, som min forrige fastlege ikke oppdaget...

ellers har de flere spesialister og egen lgv for pasienter med fastlege der -får alltid time omtrent på dagen,ø.hjelp.

• 1 måned senere...
Humana medisinske senter,Sandvika -Dr. Melberg! meget oppegående fastlege, og gode sosiale antenner. Han tenkte litt lenger en andre leger, og sørget for å oppdage sykdom hos meg som kunne behandles-og da fikk jeg muligheten til å bli gravid og få en velskapt sønn etter 5år og 4 sa, som min forrige fastlege ikke oppdaget... ellers har de flere spesialister og egen lgv for pasienter med fastlege der -får alltid time omtrent på dagen,ø.hjelp.

Så bra, vet du om han har ledige plaser? trenger ny fastlege :)

• 6 måneder senere...

Evt sommersel eller wergeland sørbye hos humana, dyktige og lydhøre begge to! Jeg har beholdt begge (en som fastlege og den andre til å følge opp kronisk sykdom) selv om jeg nå har over en time reisevei til legen, kun fordi jeg er såfornøyde med de!

Sjekk https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbygger/visloginside.do for å sjekke kapasitet og bytte

Anonym poster: 9bf41ed61869f2974c9e0d819863a904

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...