Gå til innhold

Huff, har så dårlig samvittighet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos min venninne i går, som også er gravid. Jeg i uke 20 og hun i uke 13. Jeg har da kjøpt meg en Angel sound ( slik man lytter på bebin med.., som altså er heeelt fantastisk..) og jeg tok med meg denne til henne. For jeg har hørt følk som har funnet hjertelyd med denne helt ned i uke 10 liksom.. ( Hun har ennå ikke fått noen tegn fra verken bebi eller lege, altså ultralyd og lytting, på at hun har en bebi inni der, så dette var første gang.. ) Og hun og samboer var jo KJEMPE spent!!!

Jeg var så dum og si at sjansen var veldig stor for at vi hørte noe, siden hun var "så" langt på vei.. Jeg fant den selv i uke 11, noe jeg også klarte å meddele. Uansett, så satt vi i gang, og jeg lette og jeg lette, og fant ingenting. Jeg er så dum...

Jeg burde jo ALDRI ha gjort dette før hun hadde fått hørt det hos lege.. Nå er hun bekymret og engstelig. Og jeg prøvde selvfølgelig å betrygge henne så godt jeg kunne, med at bebin kunne være gjemt eller at jeg ikke visste helt hvor den lå, og diverse..

Noen som har no bedre forklaring jeg kan gi, eller en måte jeg kan gjøre det godt igjen på? Jeg er jo helt sikker på at alt er bra med bebin hennes..Og hvor gode er egentlig denne angel sounden så tidlig, sånn i forhold til legens..? Stakkars kjære, lille jenta. Og fy skamme meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da , men du ser jo på pakken at det står at man skal høre det fra uke 14-16 og utover. Jeg prøvde også min AngelSound fra uke 12-13 men hørte ingenting. Jeg hørte derimot i forrige uke (uke 16). Lot den ligge en stund så jeg ikke skulle bli skuffet eller bekymret. Tok den med til venninna mi også, og hun er 2 dager lengre på vei enn meg.

Forklar venninna di det som står på pakken, det skal være betryggende nok, å finne den så tidlig som deg er det bare en håndfull som gjør. Lykke til:-)

Skrevet

Oi, står det faktisk fra uke 14 på pakken? Har kasta pakningen jeg. Og var egentlig sikker på at det sto fra 12 uke. Åhh, da har jeg en kjempe god forklaring til henne da, og en større idiot årsak til meg. (= Takk skal du ha!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Dessuten må fosteret ligge med ryggen ut (i følge jordmor i hvert fall) for at man skal kunne høre det såpass tidlig ;-) Det var det jeg fikk beskjed om på første jm-besøk i uke 15! Og da kan det være vanskelig å finne akkurat rette punktet. Så jeg tror hun kan være helt rolig :-D

Skrevet

Du skal ikke ha dårlig samvittighet, du gjorde det jo bare for å være snill:) Men skjønner at det var litt ekkelt for å si det sånn. Jeg aner ikke hvordan angelsounden virker, jeg lånte en leges lyttedings i forrige uke, da var jeg 13 uker- vi fant lyden med en gang. Men det kan jo være en helt annen kvalitet på de, jeg aaaaaner ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...