mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Hun ligger forholsdvis ofte med så forknytta never, er dette vanlig??? Kan ikke huske at eldste gjorde det. Er det tegn på noe ???
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 11. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2010 ok det er bra Takk for svar
Gjest Kira06 Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Vesla her lå ofte sånn til hun var nesten 3,5 mnd. Når jeg skulle vaske henne inne i hendene, så følte jeg nesten at jeg brakk fingrene hennes når jeg åpnet dem:)
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Helsesøster sa det var vanlig fram til rundt 3 måneders alder:-)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Det er helt vanlig ja. Jeg husker jeg hadde kjøpt noe gipsgreier fra lifestone. Jeg ville ha avtrykk av nyfødt hånda hennes som var så liten. men det var jo nærmest umulig å få løs knyttneven så resultatet ble ganske dårlig. nå har jeg lært at sånn avtrykk får jeg vente med til de blir større
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå