Mamma`n til Markus =) Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Noen med erfaring med disse produktene?
Anne-B. Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Jeg har en vannfast mascara som jeg syns er noe drit.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Pudderet er det beste!! -for meg...:-)
Mamma`n til Markus =) Skrevet 12. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2010 Glemte å skrive at det er hudpleieserien i Sensai jeg mener... Ikke Makeup. Det er VELDIG dyrt. Så jeg regner ikke med at det er så mange som bruker det... Det er derfor jeg er veldig usikker selv. Har prøvd litt av søstra mi, og jeg er frelst =)
Magandang anak ko Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Jeg bruker det og synes det er fantastisk! Min mann bruker det også, funker supert til hans hud også)
tante grusom master of law Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Jeg bruker Kanebo sensai silk. Fantastiske produkter! Er ikke dyrere enn andre produkter heller, i og med at det er dobbelt så mye i flaskene.
Mamma`n til Markus =) Skrevet 14. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2010 Hvilke produkter bruker dere? Jeg har normal hudtype, bikker litt mot tørr i perioder.
Mamma`n til Markus =) Skrevet 14. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2010 Der er så mange forskjellige produkter man kan velge mellom. Mange steg. Hva eksakt bruker du?
Ugl@ Skrevet 14. april 2010 #9 Skrevet 14. april 2010 Har prøvd ut endel av dem, men funket ikke for min problemhud, men det var fine milde produkter. Anbefaler at du ber om hjelp til å finne riktige produkter til din hud. Ellers kan jeg tipse om Cliniques produkter, de er også veldig gode, og REN ikke minst, MD formulations har også en fantastisk god hudpleieserie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå