Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #26 Skrevet 11. april 2010 Aldri følt at de jeg datet var loosergutter Som regel har de jobbet som advokater eller ingeniører. Vet ikke hvorfor men jeg har 9 av 10 ganger en søt advokat/ingeniør ( ofte fra vestkanten) på 175 etter meg Men liker meg på vestkanten jeg da så det er sikkert derfor Og ettersom små damer er mer intelligente så blir det vel sant som de sier: like barn leker best!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #28 Skrevet 11. april 2010 Jeg føler meg ikke akkurat gnomete, men liten er jeg! 1.57 "høy", og har alltid hatt komplekser for min lave høyde. Ble født 7 uker for tidlig... Det det er nok grunnen, uheldigvis.
stjertløvetann Skrevet 11. april 2010 #30 Skrevet 11. april 2010 Takk som spør, det føles bra det Som min like lave venninne skrev i minneboken fra folkehøyskolen: Minimennesker ruler! Så vet du det.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #32 Skrevet 11. april 2010 Ha ha, dette var som de fleste av dere nok skjønte, bare tull atså! Mvh HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå