Gå til innhold

Dere som er under 1.70 høy;

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan føles det å være så gnomete og liten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fryktelig slitsomt. Så fort jeg får på meg høye hæler får jeg høydeskrekk. Og så blir jeg så redd når jeg må se inn i de skumle ansiktene til dere "der oppe"!

Skrevet

Føles helt greit.. Jeg er 1,63 m og syns det er sånn passe.

Skrevet

Jeg er altså så lei at folk ser NED på meg :-o

Skrevet

joda, vi gnomer har det helt flott vi:)

Ikke er vi så høye på pæra heller...

Trives godt her nede jeg:)

Hvorfor være stor og stygg, når vi er lykkelige som liten og søt:)

Skrevet

Det positive det er at jeg kan hoppe opp og bite fittetryner som deg i kneet så du brekker i to og knuser trynet i parketten:-)

Skrevet

Føles faktisk veldig ok å være liten og nett. Gutta ser hvertfall ikke ut til å ha noe imot det.

Men dere flaggstangkjerringer med menn som rekker dere til haka ser jo ganske så latterlige ut da..

Skrevet

Synes det er flott jeg:)

Gøy å se de store busene som henger ut av nesa på de som er høye, uten at de vet om det selv:)

Så ser du en gnom som står å ler deg opp i tryne, så ta deg en tur på toalettet og fjern busa di:)

Skrevet

God parfyme kommer på små flasker...

Skrevet

Fordelen med å være så liten er at man kan krype etter barna inn i de minste kroker når de prøver å komme seg unna ved feks leggetid ;)

Og så er det lett å gjøre seg usynlig hvis man vil være i fred ;)

Skrevet

Enda bedre er det når dere står ved siden av deres gigantmann :-D deilig å se rett opp i utstyret hans :-o

Skrevet

Jeg ser ut som en alv, ikke en gnom. Men det hadde vært kult å sett ut som en gnom også da. Tenk så mye oppmerksomhet en hadde fått!

Skrevet

Ville aldri vært høyere (er 165) Har alltid hatt mere drag på gutta enn venninner av meg som er over 170 og. Syns det er mest feminint å lita.

Skrevet

22.48

Ja er det ikke deilig?

Jeg liker å se rett opp i utstyret til mannen jeg:)

Skrevet

Nå er vel gjennomsnittshøyden for norske kvinner 168 cm, så jeg føler meg ikke spesielt "gnomete" med mine 165 cm, 3 cm under snittet..

Skrevet

Ikke sant 22:50?

Sånn er det med meg og venninnene mine og. Vi er alle små og har ikke problemer med menn akkurat..

Klær ser aller best ut på små jenter synes jeg.

F eks Gabrielle i Frustrerte fruer.

Hvilken kropp og høyde tror dere menn ville hatt om de hadde valget mellom Gabrielle og Bree??

Skrevet

Det er selfølgelig mye mer elegant og flott å være over 170cm.

Jeg er 180cm og har alltid fått masse oppmerksomhet:). Hvorfor tror du de mest kjente modellene i verden er over 170 og gjerne 180 også. Er vel ingen som ville brukt en liten bimbo på 165. Hehehehe.

Skrevet

Jo, takk for at du spør. Det er lunt og godt, jeg står jo i le av de fleste høye, så jeg er ikke så utsatt for vindblåst sveis eller hatter på avveie. I tillegg så er jeg lavere enn de fleste menn, og har derfor tilgang på en hug med godbiter som aldri ville vurdert en dame som er høyere enn seg ( menn er merkelige slik...). Ikke det at jeg vil ha en annen enn den jeg har. Han er 1.80, og når vi holder rundt hverandre så passer hodet mitt perfekt mot brystet hans :-)

Skrevet

Ja nå er jeg under 1.70, men det betyr jo ikke at jeg er 50 cm heller da..

Ja jeg liker å stå ved siden av min "gigantmann" (som er hele 3cm høyere enn meg...) Må alltid passe på at jeg ikke snur meg så alt for fort når vi er ute å går, så jeg ikke stanger ballene hans...:P Men sånn er det vel å være gnom:P

Skrevet

Hvorfor er de ofte single eller kun har korte forhold da?

Skrevet

Beste ved å være lita, nett og blondine er at man får ha alle de søte guttene rundt 175-180 for seg selv ;)

Skrevet

Det er jo loser-gutta som vil henge rundt gnomene da.

Skrevet

Små damer er mer intelligente, fakta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...