Gå til innhold

Ei venninne skal tatovere seg i panna.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har ingen tatoveringer fra før og er nå i en livskrise hvor hun skal tatovere på seg "BURN SUCKERS BURN" i panna.. Syns det er trist og vet hun kommer til å angre. Hvordan få henne til å droppe det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun burde absolutt gjøre det! Hadde det vært min venninne så ville jeg støttet henne i dette fantastiske valget

Skrevet

Det er ikke lov å tatovere seg i ansiktet i Norge... Hvis hun absolutt har så lyst til dette så la henne kjøre på:-)

Skrevet

Eg ville kanskje heller vurdert ein stor L.

Skrevet

Det blir kjempefint. Som en god venninne burde du støtte henne i dette. Ikke vær så misunnelig....

Skrevet

Frøken Løken! You made my day! :D

Skrevet

Enig med Frøken Løken :-o

Kanskje L burde være raud!

Skrevet

Ettersom jeg er kapitalist stemmer jeg heller for at du inngår en skriftelig avtale med din venninne hvor det spesifiseres hvor mye hun skal betale deg for hver gang du lar være å si "Hva var det jeg sa" når hun angrer, he he.

Skrevet

Dette har jeg erfaring med, har tatovert bryn og når jeg løfter dem, treffer de jo panna.

Skrevet

hihihi, hadde vært morsomt.

Skrevet

Det er godt det viser seg at hun er såpass tjukk i hue da,at hun får plass til alle bokstavene :P Tihi

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Det trenger ikke være ille, kanskje hun bare skal tatovere litt pannelugg.

Skrevet

Jeg synes det første ordet der burde være "cock". Mye kulere det.

Skrevet

Jeg skjønner jo at dette er et tulleinnlegg, men jeg mener at de som faktisk seriøst vurderer å gjøre noe sånt burde vært tvangsinnlagt umiddelbart.

Skrevet

Skal man tatovere noe i panna bør det være ordet IDIOT

Ingen andre ord er verdt bryet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...