Gå til innhold

Er dere også ekstremt utolmodig?????? ;))

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jeg unormalt utolmodig? Er 26 uker på vei, tenker ikke på annet enn den lille, er så spennt på hvordan fødselen blir etc. klarer ikke å vente lenger!! :) hehe, slik føler jeg det :D prøver å få dagene til å fort, men ikke enkelt! Jeg er nesten på randen til å bli frustrert! Tenker tiden går extra sakte fordi jeg allerede er i svangerskappspermisjon..Har dere noen råd for å få tiden til å gå fortere? syns ventetiden er så laaaang :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg igjen i det du skriver.Jeg gikk selv ut i svangerskapspermisjon sist svangerskap med en gang jeg hadde pos test.Jeg brukte dagene på å rydde,treffe venninner,handle inn og "bygge rede".Også puslet jeg litt med scrapping,lagde litt smykker og lit sånt:)

Nå er jeg i fødselspermisjon ennå for så og gå rett ut i svangerskapspermisjon igjen.Men nå som jeg har en liten en fra før går tiden dobbelt så fort.Men husker den gikk ganske treigt sist.

Skrevet

kjenner meg godt igjen, syntes tiden går sååå sakte å gleder meg utrolig mye til lille Antonio kommer. har en jente fra før så har nok av å fylle tiden med men allikervell syntes jeg det går sent, å nå har hun også begynt å si han må komme så. er 24 uker på vei å lille snupp er 2år og 7mnd.

hadde ett supert svangerskap sist å tiden gikk så fort men denne gangen er jeg skikkelig dårlig så det spiller nok litt inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...