venter på den lille :) Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 er jeg unormalt utolmodig? Er 26 uker på vei, tenker ikke på annet enn den lille, er så spennt på hvordan fødselen blir etc. klarer ikke å vente lenger!! hehe, slik føler jeg det prøver å få dagene til å fort, men ikke enkelt! Jeg er nesten på randen til å bli frustrert! Tenker tiden går extra sakte fordi jeg allerede er i svangerskappspermisjon..Har dere noen råd for å få tiden til å gå fortere? syns ventetiden er så laaaang
Mamma_til_isabella Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 kjenner meg igjen i det du skriver.Jeg gikk selv ut i svangerskapspermisjon sist svangerskap med en gang jeg hadde pos test.Jeg brukte dagene på å rydde,treffe venninner,handle inn og "bygge rede".Også puslet jeg litt med scrapping,lagde litt smykker og lit sånt:) Nå er jeg i fødselspermisjon ennå for så og gå rett ut i svangerskapspermisjon igjen.Men nå som jeg har en liten en fra før går tiden dobbelt så fort.Men husker den gikk ganske treigt sist.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 kjenner meg godt igjen, syntes tiden går sååå sakte å gleder meg utrolig mye til lille Antonio kommer. har en jente fra før så har nok av å fylle tiden med men allikervell syntes jeg det går sent, å nå har hun også begynt å si han må komme så. er 24 uker på vei å lille snupp er 2år og 7mnd. hadde ett supert svangerskap sist å tiden gikk så fort men denne gangen er jeg skikkelig dårlig så det spiller nok litt inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå