Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du tid til å se litt på meg også? Klarer du å se litt om noe graviditet snart hos meg?

Jeg er født: 29.08.84

Mvh Lene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter igjen..

Skrevet

Hei Lene. Jeg tror du blir gravid veldig snart jeg. Mai kommer sterkt opp! Lykke til! :)

Skrevet

Ååå så spenndenes :) Håper du har rett på dette:D Jeg er på dag 12 nå av 27..så håper da virkeligt på en positiv test og det blir jo i Mai!! ;) Klarer du å se hvilket kjønn det blir og hvor mangen unger jeg vil få totalt i løpet av mitt liv? Jeg er en familiekjær person og ønsker meg 3 unger, men sambo er fast og bestemt på at han ikke skal ha mer enn 2 unger..hehe

Takk for at du setter av tid og energi =)

Skrevet

Jeg gikk mange runder her før jeg landet på 2 gutter og 1 jente ( Ja - jeg tror du vinner ;p ) Men jeg er litt usikker her.. og jeg tror gutt på den første, men spør meg igjen når du er gravid, var litt vanskelig å få dette sikkert frem i kveld! Masse lykke til!!! :)

Skrevet

Hehehe oki *jubler* :D Jeg har ei jente fra før av så da blir det 2 gutter til da kanskje...spenndenes:D

Jeg skal spør igjen når jeg blir gravid;);)

Takker og bukker for svar=)

Ha en fin kveld videre!!

Mvh Lene

Skrevet

ahaa du har ei fra før. Derfor jeg ble forvirra her og det kom litt forskjellig, for jeg fikk gutt på den du skal få nå, men likevel kom det jente som "den første" når jeg spurte om alle barna, men så kom det gutt så sterkt igjen..så jeg trodde du skulle få den første nå og derfor at det ble gutt :-D hvis du skjønner hva jeg mente. Hehe, men da tror jeg gutt på neste ja, og jeg tror at alle kommer relativt tett. Men spør igjen ja, blir klarere når du er gravid kanskje :) Bare hyggelig og ha en fin kveld du og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...