flypapir Skrevet 11. april 2010 #1 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg må bare innrømme at jeg er helt ny i slankernes verden. Har derfor lite peiling på området... Nå har det seg slik at jeg har fått påvist høyt kolesterol. Må ikke medisineres enda, men er nødt til å legge om livsstilen noe. Jeg har også bestemt meg for at jeg vil ned 10kg, da jeg ser at det er en bedre vekt for min kropp. Så nå er jeg alltså i oppstarten med denne omleggingen. Har meldt meg inn i vektklubben og fyller ut hva jeg spiser der inne. Får i meg de kaloriene jeg skal og har kommet over det verste sukkersuget (heldigvis!). Er mer bevisst på å bevege meg og passer på å gå MINST 10000 skritt hver dag. Prøver å gå lengre turer (1 time+)med høyt tempo et par ganger i uka. Er ellers bevisst på å være "i gang" både på jobb og hjemme. Men nå lurer jeg altså litt. Holder egentlig dette eller MÅ jeg trene mer? Jeg planlegger å begynne å jogge, men er usikker på hvordan dette vil gå. Er også medlem på treningssenter, men har ikke brukt det på noen mnd da timene deres er på kvelder da enten mannen eller jeg jobber...:/ Senteret er dessuten i elendig forfatning, og det frister ikke å ta turen nedover. Hva tror dere? Kan jeg gå ned noen kg ved å gjøre dette eller bør jeg gå mer drastisk tilverks? Håper jo å finne noe som kan være varig og som ikke bare varer en periode. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141710920-kommer-jeg-til-%C3%A5-g%C3%A5-ned-noe-p%C3%A5-denne-m%C3%A5ten-eller-m%C3%A5-jeg-sette-inn-andre-tiltak/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 13. mai 2010 #2 Del Skrevet 13. mai 2010 Hei=) Jeg har gått ned 35 kilo siden september ved hjelp av grete roede /vektklubben D er kjempe lurt ! Men hva spiser du? Maten er faktisk d aller viktigste...jo sunnere du spise jo mer kan du spise..feks..lærte d på kurset:) man kan godt spise 2000 kcal om dagen om man spiser bare super sunn mat=) Trening utgjør ca 30% av slankinga..så resten er opp til deg og maten du inntar! Spis så sunt som mulig og sørg for å få i deg NOK:) Da vil du gå ned;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141710920-kommer-jeg-til-%C3%A5-g%C3%A5-ned-noe-p%C3%A5-denne-m%C3%A5ten-eller-m%C3%A5-jeg-sette-inn-andre-tiltak/#findComment-141852005 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå