X10ne Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Etter å ha ligget en lang vinter i en mørk barnevogn har det endelig blitt vår og vesla kan komme opp av vogna og titte på verden. Men vårsola er veldig skarp og hun synes det til tider er skikkelig ubehagelig. Vurderer å kjøpe noen babysolbriller, men jeg må si jeg tviler på at hun vil godta å ha dem på. Noen som har erfaringer med sånne. Funker det eller er det bortkastede penger?
septbaby09 Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Hei, Mini på 6 mnd hater alt som skal over hod som body,genser og ansiktvask er ÆSJ hehe... men jeg kjøpte briller på apoteket her om dagen, sånne med strikk rundt hode. Det går overaskende bra, bare de er på plass Hadde jeg ikke hatt de tror jeg det hadde blitt mer skrik og skrål, for ikke populært med sola i øynene heller Jeg tenker at det er like ubehagelig for han som for oss om dagen.
Gjest eelis+kian Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Jeg har et par solbriller med sånn strikk rundt, og et par "vanlige" solbriller. Han godtar begge to, ingen problem. Det eneste er at de med strikk rundt kommer så tett innpå øyet, og han har utrolig lange øyevipper, så jeg bruker ikke dem særlig ofte. Bare husk å kjøpe solbriller med skikkelig uv-filter :-)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Vi kjøpte et par på apoteket. Hun protesterte litt først, men det gikk seg til. Men hun bør være i humør for det Jeg synes ikke det er bortkastet, hun har jo fått brukt dem. Verre er det med meg som har glemt å ta med solbrillene hennes de fleste gangene vi har vært ute
iinr3 Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Min lille prins på 5,5 mnd har også fått seg solbriller. Baby Banz, med strikk. Han er storfornøyd med å ha dem på både i vogna og i bilen. Tror det er lurt å venne dem til det så tidlig som mulig. Jeg var også redd det var bortkastede penger, men hos oss har det funket kjempebra
knerten09+ knerteline11 Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Jeg prøver tappert å få knerten til å akseptere sobriller. Han river de stort sett av så fort de kommer på. Men får jo bare prøve og prøve, for sola plager han jo en del.
Kengurine Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Hei Jeg tenker samme som flere her, at dette må til, men at det kan bli vanskelig. Men foreløpig går det fint. Vi har kjøpt "vanlige" briller, men han protesterer ikke når han får de på. Så da fortsetter vi bare. Lykke til - solskinnet skal hvertfall nytes
Tuddeli Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Litt på sidelinjen, men jeg kjøpte babybanz til min gutt da han var 8mnd, og de skal jo passe fra 0-2 år, men de var altfor små! Festet borrelåsen heeelt ytterst, men alikevel fikk han skikkelig røde merker etter brillene. Bare min som er tjukk i hue, eller andre med samme erfaring? Får kanskje kjøpe de som heter kidzbanz i stedet, eller finnes det andre gode solbriller der ute?? Må være strikk altså, ellers forsvinner de av før jeg får sagt A..
rima Skrevet 13. april 2010 #9 Skrevet 13. april 2010 Kjøpte solbriller på apoteket med strikk til å ha rundt hodet. Første gangen vi prøvde dem inne reiv han de av. Da vi tok de på ute i sola syntes han det var greit. Så det kan jo være en fordel å prøve de der de har noen effekt ) Lille er nå 9mnd. Storesøster fikk også sånne briller som baby, men var da bare 3mnd. Hun godtok de også straks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå