Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Min datter har fått plass i samme bhg som støresøsteren sin. Fikk svar arket og informasjonsbrev i posten igår. Der stod det at hun har fått plass i bhg fra mandag 2. august, men at hun ikke kan begynne før den måneden hun fyller 1 år. Hun blir 1 år 2. november, så hun kan altså ikke begynne i bhg før i november. Men det stod at vi må betale for plassen fra august, dvs at vi må betale en bhg plass vi ikke får lov til å bruke i 3mnd. Dette er en prviat bhg. Har de lov til å ta betalt for en plass vi ikke får bruke??
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Det hørtes veldig merkelig ut. Kommunale kan i allefall ikke gjøre sånn... tilby plass som ikke kan taes i bruk og måtte betale for det, dette ville jeg sjekket ut!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 hmm så de kan altså gjøre det ja. Synes bare det var litt rart siden de får jo støtte fra staten for plassen, i tillegg til det jeg betale for plassen. Da kommer nok bhg til å tjene fett med penger, for er ihvertfall 10 barn som ikke kan begynne før i oktober-desember men må betale fra august. Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Tror ikke sug lut nødvendigvis har peiling. En ting er hvis du selv velger å ikke bruke plassen, men å nekte deg å bruke et tilbud du betaler for? Det høres veldig rart ut. Jeg ville undersøkt.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Bhg kan gjøre dette ja! Vil dere ha plassen får dere betale!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 her er noen innlegg om dette: http://www.barnehage.no/no/Nyheter/3480/September/Betaler-na-for-sikker-plass-til-jul/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå