Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Hei Jeg har valgt å skrive oppgave på skolen om årsaker til brudd, hvorfor man ble alenemor. Så hvis dere kan hjelpe meg, hva var årsaken til at du ble Alenemor? Takk for at du tok deg tid
Hiv o'hoi Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Kort forklart så kom jeg frem til at det er bedre å være ensom som singel, enn ensom mens man liksom skal være to. Det er min grunn
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Det hadde kanskje vært en idé å skrive med nick, sån at det er mulig å sende deg en pm. Ikke alle sm vil skrive så mye om grunn til bruddet på et offentlig forum.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Det hadde kanskje vært en idé å skrive med nick, sån at det er mulig å sende deg en pm. Ikke alle sm vil skrive så mye om grunn til bruddet på et offentlig forum.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Dødt forhold og mangel på respekt, han gjorde avtaler uten og spørre meg først, og når han først skjønte at jeg flyttet ut så ble det spetakkel når jeg flyttet til nærheten av mine foreldre for da fikk han ikke sett lille så ofte, akkurat som han brydde seg da vi var sammens!:-) Han har forøvrig sett barnet 1 gang på litt over 1 år:(
mamma`n til nurk Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Min daværende samboer bestemte seg en dag for å forlate meg og vår nyfødte datter for en sommerflørt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Litt det samme som "sebastian og lille wille" (beklager om det ble feil) Han begynte å jobbe som ukespendler når vi bodde på gård. Alt gårdsarbeidet hele ukene + barn + jobb ble på meg. Han så ikke problemet mitt, forsto ikke hvorfor jeg ikke hadde det godt, for han hadde aldri hatt det så godt som han hadde det nå. Total mangel på respekt, forståelse og brysomhet. Jeg innså at jeg ikke ville at barna og jeg skulle leve slik. Og en dag var det bare nok!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 Vi hadde ett barn sammen, var enige om ikke å få fler. Ble gravid (uplanlagt), snakket om abort, til slutt brøt jeg sammen og sa at jeg ikke trodde jeg kunne ta abort - DA gikk han... Etter noen uker ringte han gråt han desperat etter å få meg tilbake, men da ville jeg ikke mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå