Gå til innhold

Alenemødre - Viktig Undersøkelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har valgt å skrive oppgave på skolen om årsaker til brudd, hvorfor man ble alenemor.

Så hvis dere kan hjelpe meg, hva var årsaken til at du ble Alenemor?

Takk for at du tok deg tid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dette er seriøst så burde du ikke legge det ut på et anonymt forum. Her kan man svare så mange ganger man ønsker, skrive inn tullesvar og tjate i vei.

Vil ikke ta de svar som kommer inn her for god fisk og ville ikke brukt dem som grunnlag for en viktig undersøkelse

Skrevet

Er ikke alene nå, men var alene da jeg fikk eldste.

Ble gravid med elskeren min, han var mye eldre enn meg, og vi visste begge 2 at det ikke kunne bli noe forhold mellom oss, han hadde da store barn og på tur inn i et annet forhold- ikke tull.

Skrevet

Er godt mulig det er seriøSt og at hun/han tar det som en pekepinn over årsakene for brudd.

Hos meg var det den klassiske utroskapen. Han hadde vært utro i over 7 av de 10 årene vi var sammen. Jeg hadde en liten følelse av det. Men med 4 barn så prøver en å ikke ville tro det, en håper så inderlig at det bare er noe man innbiller seg.

Så utroskap her, og han valgte å bli sammen med ei av elskerinnene sine.

Skrevet

vi var kjærester og han gikk fra meg da jeg ble gravid og ikke ville ta abort. han kom tilbake da, men følelsene var helt borte fra min side.

Skrevet

Pga svigermor. Hun kom hele tiden med boller, middager og kaker, som om ikke jeg er istadn til å lage mat til min egen familie.Dessuten klarte hun ikke å kutte båndet til sønnen, og akseptere at det nå var jeg som var hans familie. Og når mannen min da i tillegg to ganger kom hjem og hadde drukket, og i tillegg la seg i dobbeltsengen sammen med meg, ja da var det på hodet og ræva ut! Ene gangen ringte han ikke engan for å si at han kom senere enn ett. Drittmann!

Skrevet

Wow, daakar Overlord..

Skrevet

Kjempe bra tråd HI.

Her var det også utroskap. Han stakk avgårde med sin 13 år yngre sekretær. Ville ikke ha noe mer med meg eller barna våre å gjøre. Er skikkelig leit! Barna spør masse etter pappaen sin, jeg kan jo ikke si at han vil ikke se eller ha noe med dere å gjøre.... Blir så lei meg. Egoist! Nå reiser han og ung dama jorda rundt.

Skrevet

Så enkelt som at jeg ikke elsket han lenger...

Gjorde det slutt etter å tenkt meg godt om i ca. 4-5 år pga. barna, men fant ut at om de fikk en glad mamma så ville de få det bedre også.

Skrevet

Mye frem og tebake, men endte med at vi gikk fra hverandre en stund etter at vår første ble født.. Da hadde vi begge to vært utro ganske mye.

Vi kuttet jo selvfølgelig ikke kontakten helt, og fikk en baby til 13 månder etter den første.

Skrevet

Haha, overlord. morsomt at det tydeligvis er menn som er her inne å tjatter og disser mange av oss her inne også. ;) Dib trenger det!

Skrevet

Da babyen var 3 uker valgte han å gå fordi han hadde forelsket seg i en annen :(

Skrevet

Jeg fant ut at vi ikke passet sammen.. Jeg gikk og irriterte meg over det meste, fikk han langt opp i halsen - slo opp og så fant jeg ut at jeg var gravid. Var alene gjennom hele svangerskapet og er det fortsatt.

Skrevet

Jeg gikk fra samboeren min fordi jeg ikke hadde følelser for ham lenger. Grunnen til det var at han peset noe sinnsykt om sex både under svangerskap og etter en hard fødsel hvor jeg revnet i tre forskjellige retninger. Følelsene forsvant etterhvert som jeg følte meg tvunget til å ha sex uten at jeg hadde lyst.

Skrevet

Han fant en annen da jeg gikk gravid med barnet vårt.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg ble gravid etter et one night stand. Var alene gjennom hele svangerskapet og er alene nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...