Gå til innhold

Dere som bruker eksemkrem fra Norvis.....kan dere se her????

Anbefalte innlegg

Min sønn (5 mnd) har atopisk eksem i ansiktet....kinnene hans kan til tider se helt forferdelige ut!! Etter å lest noen innlegg i dette forumet ser jeg at eksemkrem fra Norvis blir anbefalt. Jeg har nå bestilt og fått denne i posten.

Det jeg lurer på....når kan jeg begynne å bruke denne kremen? Jeg bruker kortison for øyeblikket, men det går aldri helt vekk. Jeg vet ikke om det kan ha noe med at han aldri er helt tørr rundt munnen (enten fra gulping, sugling, mating osv.....) og fastlege sa til meg at jeg ikke bør smøre han i ansiktet med eksemkrem før det er helt borte. Men det går jo aldri bort. Har dere smurt på kremen mens det har vært utbrudd?

Bare lurer på hvordan jeg skal gjøre dette.....

Takk for svar.

Fortsetter under...

Har aldri brukt kortison krem siden jeg fant norvis kremen før det begynte å bli ille, og siden den faktisk funker veldig bra har jeg ikke hatt behov for kortison, jeg ville bare prøvd å bytte etter fek.s et bad når huden er ren og testet ut norvis to dager å se om det blir noen bedring.. Legen sier dette fordi kortison er som en pencelin kur som altid skal tas ferdig, men om utslettet aldri forsvinner kan du jo holde på i evigheter med dette desverre... Jeg hadde prøvd å bytte tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...